Børre Eirik Helgerud Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Egeskov Slott Fyn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
thoar Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Flott bilde . liker godt komposisjonen her som passer bra til slike motiver. flotte skarpe fine farger,. Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Tusen takk! Var bevisst på linjer og dybde! Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hei Her håar du festet et folott vidvnkelbilde til brikka di. Her er fine linjer som nevnt, samt eksponeringen sitter også veldig bra. Det er til og med tegning i hekken til venstre som ligger i skyggen. Veldig bra dette her. RAK-foto Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 En god eksponering som gir et skarpt og detaljerikt bilde. Imponert over den flotte himmelen som lett kunne blitt overeksponert. Fikk først en følelse av at bilde hellet mot venstre, men ser at det er hellingen i landskapet som skaper denne illusjonen. Kompet sitter godt, selv om jeg selvsagt også ser andre muligheter her. Jeg ville tatt noen steg mot høyre og fått vegen og hekken til å gå litt skrått inn i motivet, og sammtidig ville jeg plassert byggningen litt mer ut av sentrum. Dette er ikke ment som en kritikk av ditt komp - bare et utslag av at jeg tenker høyt Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Takk skal dere ha!!!! Tar imot alle forslag som spennende! Har mange bilder av stedet i mange vinkler og etterhvert kommer de på bloggen min! Stått inne ved hekken hadde vært moro å prøve,men nå er jeg hjemme i Norge! Det er ikke umulig at jeg får muligheten igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg