Silent Copper Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 hei jeg satt å overklokket i går, men da jeg begynte å skru volten høyere på cpu'n, gikk det ikke så bra. jeg får den oppi 1,7 men da failere jeg memory testen?? kan jeg ha veldig dårlig psu sån at det ikke går? asus a7n8x delux amd2800barton@2,170GHz 1024mbram ECC cl 2 radeon 9800@405/367 Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hva har dette med psu og gjøre ? Prøv og forklar problemet ditt på en annen måte. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Har hørt rykter at ecc ram ikke er noe bra å klokke med. Uten at du trenger å legge så mye vekt i det jeg sier. P.S. Hvis du klokker fsb'en må du nesten øke volten på ram og, spesiellt hvis du overskrider spesifisert ram hastighet. Så jeg ville prøvd å øke den først. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 mm..jeg har en codegen 350w psu :oops: :oops: men jeg har ikke økt volten på ram'n skal prøve det,, Lenke til kommentar
ScientifiC Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 mm..jeg har en codegen 350w psu :oops: :oops: men jeg har ikke økt volten på ram'n skal prøve det,, tviler på at det er psuen som stopper deg her, da er det nok heller rammen.. 350w psu burde jo holde lenge. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 men det er den biligste psu'n man får tak i,, men hva veit vel jeg,, så dere mener at selvom jeg hadde hat en enemax ville det ikke gått?? så jeg vil aldri få overklokket sikkelig , hvis jeg ikke kjøper winbond ram?? Lenke til kommentar
picachu Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Kan du ikke bare skru ned multiplyer og se hvor høy fsb du kan få da? Nå er ikke jeg noe ekspert, men det er sånn jeg har forstått det. En annen ting er vel hovedkortet ditt. Det er etter det jeg skjønner av utallige poster på forumet ikke den beste overklokkeren. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 jeg veit at asus kortet ikke er så stabilt til overklokking, men det er da vel ikke så ille jeg får ikke klokket mer enn 170MHz,,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå