gnaling94 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Noen som har noen tips til meg? Føler meg egentlig ganske sikker på å stryke, men må jo bare hoppe i det Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Balanse er viktig, det å kunne håndtere sykkelen i lav fart. Plassering i veibanen, spesielt i svinger. Vet ikke hvor aktuelt det er med lett MC, men sensoren min reagerte faktisk på at jeg holdt fartsgrensen ved en forbikjøring og mente jeg burde ha gasset på litt, men akkurat det er jeg usikker på om gjelder alle sensorer Edit: Og ikke glem å sjekke sykkelen for ev. tekniske problemer før dere starter! Bremser, lys, etc. Var i alle fall et poeng da jeg tok lappen for en "del" år siden! Lykke til! Endret 7. juli 2011 av trn100 1 Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Vet ikke hvor aktuelt det er med lett MC, men sensoren min reagerte faktisk på at jeg holdt fartsgrensen ved en forbikjøring og mente jeg burde ha gasset på litt, men akkurat det er jeg usikker på om gjelder alle sensorer Lykke til! Er det ikke som oftest nødvendig å overstige fartsgrensen ved forbikjøring, eller? Vel, uansett, takk skal du ha! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Var akkurat det jeg var usikker på selv den gangen, men det kommer vel an på hvor fort han kjører som du skal forbi kanskje? Hvis han kjører i 80 i 80 sone bør man kanskje holde seg bak? 1 Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Var akkurat det jeg var usikker på selv den gangen, men det kommer vel an på hvor fort han kjører som du skal forbi kanskje? Hvis han kjører i 80 i 80 sone bør man kanskje holde seg bak? Det høres egentlig ganske logisk ut. Man skal jo i utgangspunktet ikke kjøre over fartsgrensen og om den man ligger bak allerede kjører så fort man kan innenfor fartsgrensen så har man vel ingen lovlig grunn til å kjøre forbi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå