wasco Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg synes du har fått fram et fint futuristisk og urbant uttrykk i bildet. Fargestikket understreker stemningen Linjene drar oss inn i bildet, derfor opplever jeg ikke sentreringen som noe problem i denne sammenhengen. Jeg kunne godt tenkt meg å se dette bilde i en litt større utgave Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Her er jeg enig - og henger meg på Wasco. Jeg synes kanskje den litt nostalgiske fargen hadde gjort seg bedre om den ikke hadde vært fult så dominerende - jeg synes den "spiser opp" fargene i bildet. Mem, jeg liker også det jeg ser. RAK-foto Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg klarer ikke å se helt det futuristiske i dette bildet. Etterbehandlingen gir heller en av 70-talls polaroid bilder. Synes etterbehadnlingen kledde bildet. Jeg tror jeg ville ha kuttet litt mer i bunn, og muligens klonet vekk den lyse veggen oppe i høyre hjørne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg