ironkiller Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 jeg ser på dexte ganske mye og har nettop startet med sesong 4 og har da et stort spørsmål. han fikk jo bare plutslig en unge den bare var der når jeg startet med sesong 4. har jeg gått glipp av noe ? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Har du sett sesong 3? Da er Rita gravid. Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) jeg har sett sesong 3 ja men du ser likksom aldri at barnet kommer og at hun er på sykehuset. det bare er der Endret 7. juli 2011 av ironkiller Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Haha, off-screen handling er ikke tenkelig? Endret 7. juli 2011 av Maury 2 Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Er vel ikke sånn at sesong 4starter dagen etter slutten av sesong 3 De har jo også tatt seg tid til å flytte til et nytt hus hvis jeg ikke husker feil. Har vel bare skjedd noe som ikke er så interessant i mellomtiden Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 om jeg ikke husker helt feil hoppa sesong 2 til sesong 3 på dagen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Det kunne vært verre. Jeg har de fire første sesongene på DVD, men da jeg så første sesong glemte jeg den siste plata og hoppet rett over på sesong 2 og fikk hele finalen i sesong 1 off-screen. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 om jeg ikke husker helt feil hoppa sesong 2 til sesong 3 på dagen Du husker feil. Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Kanskje ikke på dagen men iløpet av samma uken? Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Flere måneder senere. Barn tar litt tid, skjønner du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå