wasco Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Skumringstimen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Full størrelse blir bare så mektig. Knallbra bilde. Om vi skulle ha begynt med bildekritikk (pirk), så jeg vel litt antydning til støy på den blå himmelen. Bildet er jo kjempebra i "liten" størrelse også. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Om vi skulle ha begynt med bildekritikk (pirk), så jeg vel litt antydning til støy på den blå himmelen. Bildet er jo kjempebra i "liten" størrelse også. Selvsagt skal vi drive med billedkritikk og "pirke" Og det er nok en liten antydnign til støy som du nevner. Jeg har bluret en del, men tydeligvis ikke nok. Takk for kommentaren Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Et dynamisk og flott bilde, Wasco - med et vakkert lys og veldig god dybde på himmelen samt flott uvær i bakgrunn:) Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Som Erik sier... " Knallbra".. her er jo alle typer vær samlet i et bilde. Flott lys og god dybde.. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Som Erik sier... " Knallbra".. her er jo alle typer vær samlet i et bilde. Flott lys og god dybde.. Takk for kommentaren og forresten Velkommen til nye Digit Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 jo det blir bedre i fuld størrelse må jeg indrømme Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 jo det blir bedre i fuld størrelse må jeg indrømme For slike som meg som liker å studere etterbehandling og redigering av bilder, så er det en helt annen opplevelse å se bilder i denne størrelsen. Men det er jo en større utfordring også, for nå er det ikke lett å skjule små skavanker Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Et kjempebilde av kulturlandskapet i vakert lys og fin himmel. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Her må jeg bare henge meg på alle de vise - synes dette er et knallbilde. Kompen er også veldig bra. Jeg MÅ jo si NOE - tror kanskje jeg ville forsøkt å lage et bilde i en liten tanke lysere versjon - selv om deter skumringstimen. Det tekniske sitter jo - det er jo det du er best på???? RAK-foto Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Et kjempebilde av kulturlandskapet i vakert lys og fin himmel. Takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Her må jeg bare henge meg på alle de vise - synes dette er et knallbilde. Kompen er også veldig bra. Jeg MÅ jo si NOE - tror kanskje jeg ville forsøkt å lage et bilde i en liten tanke lysere versjon - selv om deter skumringstimen. Det tekniske sitter jo - det er jo det du er best på???? RAK-foto Jeg prøvde meg fram med ulike lysforhold, så det er sikkert noe som kunne vært gjort anderledes. Ellers er det vel det å si om meg, at jeg ikke er så dyktig på det fototekniske. Men etter å ha tilbakt opp imot 3000 timer med å lese meg opp på Photoshop, så føler jeg at jeg begynner å forstå en del om redigering og etterbehandling av bilder Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Dramatisk og flott bilde!!!! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Dramatisk og flott bilde!!!! Takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg