bergen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hjelp.... :oops: har satt sammen ny pc og skal bruke min gamle harddisk, en maxtor vl40 som hd2.... men hvordan skal den stilles som slave?? det står veldig dårlig forklart på disken... :-? takk for svar Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 da tar å bytter om på en jumper som sitter på harddisken din. den jumperen har 2 forskjellige farger tror jeg det var. en type er hvit å den andre er svart mener jeg å huske, denne jumperen flytter du fra master til Slave, så skal vanligvis Biosen finne disken din å du er på nett. Lenke til kommentar
ZiggyS Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Du finner Jumper-settingen her under Technican Specificatons --> Jumper settings. Den burde ha stått på disken, og i så tilfelle ser det vel ganske greit ut ? Lenke til kommentar
bergen Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Takk for svar :smile: Nå er harddisken inne og maskina finner den... men så dukket et nytt problem opp... jeg fikk ikke opp innholdet i den så jeg ga F og formaterte... men det ser ut som om bare den ledige plassen på disken (7gb) ble formatert... disken er på 20 gb... noen som vet hvordan jeg kan få fram innholdet på disken eventuelt formatert hele disken?? jeg bruker win xp.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå