ArkArk Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Jeg kom til å kopiere det orginale innlegget mitt her og limte dette inn i google translate,egentlig skulle jeg ha en annen tekst,men jeg må jo si at noen ganger er uhell morsomme.Google translate suger så eselballe at det ikke kan brukes til noe,her er hva resultatet ble: I also have irritated me green because of all this tullballet.Første time I install GTA IV on PC, I used almost 2 days to find out everything prattling, register and register your daughter and co-ordinate with your daughter, etc. etc. .. it's totally ridiculous that there is so much track just to play the player signings, I do not care about online, but you are nOT savet game even in singleplayer if you are not logged into Live. Also has Fable III to PC, and there must also have LIVE konto.Men unlike GTA IV, it is only registration is mandatory, will play singlepalyer so you can let the weather to log in and still you get savet game. Neither one is a "social club" must-have. GTA IV for PC is a giagantflopp, and not just because all the above is a scourge, but also because it is so poorly ported and unlikely require resources from the PC one. GTA V, if this comes to PC, I will not buy until I evnt have found out if it's the same nonsense der.Isåfall Rockstar can forget that I want it. There will be limits to copyright protection paranoia .. the product is almost useless because of this! Det morsomste er at jeg tydeligvis må registrere datteren min for å få spille "GTA IV" Sett i sådan sammenheng,er det vel det eneste som mangler for å gjøre GTA IV enda mere komplisert når man logger på... Endret 9. juli 2011 av ArkArk Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) vikingkylling, dersom dette har noe med topic/tråden ellers å gjøre så er det vel slik å forstå at han bør akseptere alt annet dritt pga. han aksepterer steam? isåfall burde vel ikke du opplevd det irriterende å måtte aktiver i steam etter å ha lastet ned via Gamerstate? (det står: Note: This product requires a 3rd party download and account) dobbeltmoral? Forresten så kan du på steam ta backup av spillet i sin helhet etter du har patchet det, da slipper du å laste ned hele greia på nytt. Det er akkurat det jeg mener. Du har ikke noe valg når det gjelder Steam. Selv om du kjøper et spill fysisk i butikk eller via en annen online-tjeneste har du ikke noe valg. Du er tvunget til å ha steam og aktivere spillet der om du vil spille det. Mange spill lar seg ikke engang patche utenom Steam, og som sagt er det slettes ikke alltid patching via steam fungerer i første omgang. Og hva med å bli sittende i en time eller to før du får lov til å starte spillet fordi steam er nede? Jeg kunne ha sagt mye mer om Steam, men du skjønner poenget. Games for Windows, Rockstar Social Club osv er noe faenskap de fleste misliker, men Steam er ikke noe bedre. Om du godtar at du blir tvunget til å bruke et av dem er det rimelig tvilsom dobbeltmoral å godta Steam helt uten videre. Enten får du godta alt eller klage på alle. Noe annet blir for dumt. Og btw, GamersGate, Impulse og Direct2Driver er alle valgfrie. Det er en vesentlig forskjell fra driten Steam. Endret 10. juli 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Hvorfor skal man ønske å patche spillet selv? Og det funker da alltid? Og Steam kan være nede for alt i verden (noe jeg aldri har opplevd, men har vært uten internettilgang), men da starter jeg det bare i offline modus. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Fordi 1.0.4.0 er en bedre patch enn 1.0.7.0 (jeg har fått tallene riktig nå?) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Tekst Herre min hatt så jeg lo :!: "irritated me green", "because of all this tullballet", "register your daughter and co-ordinate with your daughter", "so you can let the weather to log in", "Isåfall Rockstar". Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Hvorfor skal man ønske å patche spillet selv? Og det funker da alltid? Og Steam kan være nede for alt i verden (noe jeg aldri har opplevd, men har vært uten internettilgang), men da starter jeg det bare i offline modus. Fordi det går raskere å laste ned patch fra f.eks torrents? Fordi jeg vil lagre patchet et sted i fall jeg trenger å reinstallere senere, for eksempel på en ny PC? Fordi bare en trenger å laste ned patchen, og vi andre kopierer fra ham? Og nei, Steam fungerer ikke alltid. Kanskje du aldri har hatt problemer, men det betyr ikke at ingen andre har hatt det heller. Verdren kretser ikke rundt deg. Offline mode? Hah. Du må likevel aktivere online, og jeg får aldri startet i offine-mode om steam-serveren er nede. Aner ikke hvorfor, men det driter jeg egentlig i. Om et spill krever Steam skal det veldig mye til før jeg gidder å prøve det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Du slipper å laste ned patch fra f.eks torrent. Du slipper å patche spillet. Alt skjer i bakgrunnen, sålenge Steam kjører, noe det for min del alltid gjør, tar ikke mye ressurser. På den måten bruker jeg ikke et sekund på patching av spill. Dessuten, er det bare å ta backup av Steam-mappa, så har du alle spill, ferdig installert, MED patch, så da slipper du å bruke tid på det og, om du skal reinstallere Windows. Installer Steam, vips, alle spillene dine er up to date. Og jo, verden kretser rundt meg. Om du ikke klarer å starte i offline-mode, vel, det er ditt problem. Er ikke deg verden kretser rundt. Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Litt off-topic, men vil påpeke hvor skummelt Steam er. Om Valve går konk mister jeg nesten 200 spill. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Litt off-topic, men vil påpeke hvor skummelt Steam er. Om Valve går konk mister jeg nesten 200 spill. Med tanke på at Valve har mer penger per arbeider enn Google, tror jeg det er liten fare for det. I tillegg så har en en garanti om hvis Valve skulle gå konkurs. Så tilbake til Steam kontra GFWL og andre. For min del, så er jeg meget glad i det Steam har blitt idag. Det er enkelt å bruke, tilbyr mange ting og jeg har minimalt med problemer iforhold til det GFWL, Gamespy og noen andre alternativer gir meg. Så derfor har jeg null problmemer at et spill jeg kjøper i butikken eller på en tredjeparts nettside krever at jeg bruker Steam. Du kan også slå av automatisk oppdatering i Steam for spill, så det er kontrollert av brukeren om den skal oppdatreres. I tillegg finnes det små steg en kan gå for å komme rundt disse. Joda, Steam har sine problemer, for eksempel Crysis som har 32bit og 64bit-mappe lar en ikke velge ved oppstart og bruker den som heter 32bit uansett. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Du slipper å laste ned patch fra f.eks torrent. Og som sagt, jeg vil laste ned fra torrent eller andre steder, men Steam gir meg ikke lov. Greit at du er Steam fanboy, men det er lov å lese en post får du kommer med idiotiske kommentarer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Hvorfor vil du det? Men som skrevet over her, "Du kan også slå av automatisk oppdatering i Steam for spill, så det er kontrollert av brukeren om den skal oppdatreres. I tillegg finnes det små steg en kan gå for å komme rundt disse." Det er lov å lese hva folk skriver i tråden. Så da kan du gjøre det da. Problem solved? Ser fremdeles ikke hvorfor man skulle ønske å gjøre det selv, da man uansett må ha spillet up to date for å spille online f.eks. Edit: Jeg syntes forresten Steam var noe ræl i gamle dager, når Half-Life 2 kom ut. Men da hadde jeg ikke nett, nå som det er standard har jeg ikke noe problemer. Spesielt ikke med alle de fine salgene de har. Og tjenestene Steam tilbyr. Endret 10. juli 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Syv Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Fy faen så fanboi folk er av steam, jeg blir kvalm. Jeg var vel der selv en gang i tiden, men bare vent til dere opplever BS enten på tjenestene eller via steam sine "power-trip-moderators". Ble regelrett fotfulgt tidligere i dag, og fikk en midlertidig utestengelse etter å ha sendt en enkel melding hvor jeg på en høflig måte sa jeg ville rapportere moderatoren "through the proper channels - have a nice day." ... Jeg skal i allefall sørge for å slette Valve sine spill fra innkjøpslisten fremover. Det starter med Portal 2. En pussig observasjon er at noen av de mest fornuftige innleggene på steam sine forum er skrevet av folk med røde navn - altså fra folk som er utestengt. Gjerne kritiske kommentarer lagt frem på en fornuftig og saklig måte. Tror terskelen / takhøyden i det hele tatt er relativ lav - når de først plukker seg ut et mål fra all spammen. Har selv en mengde spill på steam, så for øyeblikket er det et nødvendig onde... Endret 10. juli 2011 av Syv Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Du slipper å laste ned patch fra f.eks torrent. Og som sagt, jeg vil laste ned fra torrent eller andre steder, men Steam gir meg ikke lov. Greit at du er Steam fanboy, men det er lov å lese en post får du kommer med idiotiske kommentarer. Torrent DL - 1.2mb/s eller Steam - 200kb/s? Sier seg selv egentlig. Hadde vært passe awesome om steam hadde lagt til torrent mulighet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Pleier å laste ned 1,7MB sekundet jeg, sånn bortsett fra når det er supertilbud. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Fy faen så fanboi folk er av steam, jeg blir kvalm. Jeg var vel der selv en gang i tiden, men bare vent til dere opplever BS enten på tjenestene eller via steam sine "power-trip-moderators". Ble regelrett fotfulgt tidligere i dag, og fikk en midlertidig utestengelse etter å ha sendt en enkel melding hvor jeg på en høflig måte sa jeg ville rapportere moderatoren "through the proper channels - have a nice day." ... Jeg skal i allefall sørge for å slette Valve sine spill fra innkjøpslisten fremover. Det starter med Portal 2. En pussig observasjon er at noen av de mest fornuftige innleggene på steam sine forum er skrevet av folk med røde navn - altså fra folk som er utestengt. Gjerne kritiske kommentarer lagt frem på en fornuftig og saklig måte. Tror terskelen / takhøyden i det hele tatt er relativ lav - når de først plukker seg ut et mål fra all spammen. Har selv en mengde spill på steam, så for øyeblikket er det et nødvendig onde... Moderatorer er jo småkonger alle steder de,men noen er værre en andre.Du må jo ikke pirke på høyhetenes bestemmelser vet du,da blir du "tatt" Lurer på om de fleste slike moderatorer er ganske unge folk som ikke har noe særlig livserfaring.Har sagt min hjertens mening opp til flere ganger på andre nettsider og selvsagt blitt utestengt,men jeg visste det kom til å skje likevel.Jeg er så prinsippfast at jeg ikke lar meg sensurere pga ting en moderator mener er fy fy,men som ikke er det.Da kan jeg heller holde meg vekk fra den aktuelle nettsiden. Det føles innmari godt å be slike dra til helvete og forklare dem at de er skitunger som knapt har blitt avvent med morra sin pupp.Det MÅ bare ut.. Endret 11. juli 2011 av ArkArk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå