KjellMagne Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Har noen fått den andre bekreftelsen (ikke den automatiske)? Lenke til kommentar
dolbyac3 Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hehe da har jeg også bestilt 3 stykker... selv om jeg ikke engang kan bruke de :-) får jeg de så blir det nytt hovedkort på meg ja Lenke til kommentar
Julebrus Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg er et offer for massesuggesjon og bestilte 2 brikker, selv om jeg innerst inne veit at dette kan ALDRI i livet gå. Sikker på det er et sleipt salgstriks fra Quad Computer. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Moro å se at folk bestiller 20 brikker !?! I tillegg skrive kommentarer som; "Får vi virkelig disse brikkene for 42,-" Duster sier nå jeg, å herregud for noen duster... Om det skulle vært NOEN mulighet for at dette skulle gått, så mått man ihvertfall unngått slike ting... Lenke til kommentar
dolbyac3 Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Må nok si meg enig med at det å skrive "får vi virkelig disse for 42 kroner" IKKE er det smartest å gjøre....noen vil garantert reagere på det, men vi får håpe noen ihvertfall får igjennom ordren før de reagerer... Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Vi får se hvordan det går. Om vi får så billig RAM er jo det et stort pluss; om ikke... vel, det er bare å sende sakene i retur. Lenke til kommentar
KnutM Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ser at man kan hente varen hos quad også... det er 400 meter unna kontoret mitt! Så fort en manuell bekreftelse kommer inn står jeg på døra deres. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ser at man kan hente varen hos quad også... det er 400 meter unna kontoret mitt! Så fort en manuell bekreftelse kommer inn står jeg på døra deres. Heldiggris.... Men jeg var rimelig rask å bestille en brikke jeg da.. Lenke til kommentar
jornt Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Haha, husker jeg kjøpte 5 harddisker hos Santech Micro Group til feil pris. (Litt under halv pris) Jeg fikk dem faktisk levert til den prisen, men en kamerat som RINGTE og bestilte, fikk ikke kjøpt - telefonselgeren oppdaget selvsagt feilen. Hoho! Lenke til kommentar
durabit Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Moro å se at folk bestiller 20 brikker !?! I tillegg skrive kommentarer som; "Får vi virkelig disse brikkene for 42,-" Duster sier nå jeg, å herregud for noen duster... Om det skulle vært NOEN mulighet for at dette skulle gått, så mått man ihvertfall unngått slike ting... Jeg kan ikke se fra denne tråden at noen bekrefter å ha skrevet noe slikt??? Lenke til kommentar
bender Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Prisen er nesten uten tvil i Euro eller Dollar. De har sikkert bare glemt å legge kursen over til norske kroner. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 durabit: leste du ikke side 1? Hadde vært morsomt, men blant annet CS_er_GØY og mr. 20 rambrikker har jo garantert ødelagt sjansen for å få brikkene til den prisen.... Det er jo kjekt hvis i det hele tatt noen får rambrikkene til den prisen. Men jeg vil faktisk tro at de har rett til å endre prisen etter manuell bekrefting siden det er snakk om en trykkfeil.... og en ting til; CS_er_GØY: En ting at du skyter deg selv i foten, men hvorfor må du skyte oss andre i samme slengen???? Lenke til kommentar
KnutM Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg kan ikke se fra denne tråden at noen bekrefter å ha skrevet noe slikt??? Da synes jeg du skal se på noen av de første vedleggene. F.eks bekreftelsen til CS_eR GØY. Der står det i klartekst... :wink: Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Men jeg vil faktisk tro at de har rett til å endre prisen etter manuell bekrefting siden det er snakk om en trykkfeil.... _etter_ manuell bekrefing kan de ikke gjøre stort(da blir det vel bare pakket og satt en lapp på), men det er å komme forbi den manuelle bekreftinga da Lenke til kommentar
xpert Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Faktisk skremmende at noen av dere er så dumme. Bestill 2 eller 4 stk. og håp på det beste. Hva er poenget med å spørre om man får det til den prisen ? Tror dere at de vil gå ytterligere ned i pris etter en slik forespørsel ? Helt utrolig vil jeg bare si. OT: Vet ikke hvordan det er nå men før kunne man handle både forrige og denne ukens tilbud på komplett samtidig. Selvom det kom nye tilbud i begynnelsen av uken gjaldt prisen for forrige ukes tilbud ut denne dagen det kom nye tilbud. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 nå har de hvertfall fikset på prisene. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 nå har prisene blitt retta opp....992,- koster brikkene nå Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 civilix: hva med pakkerne og alle andre som behandler ordren da???? "Hmmm.... Kostet ikke denne rundt tusen kroner da???" Lenke til kommentar
hart Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 he he 20 * 992,- = NOK 19840. Har du råd til det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå