Gå til innhold

BILLIGSTE RAM NOENSINNE


Cain_85

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Moro å se at folk bestiller 20 brikker !?!  I tillegg skrive kommentarer som; "Får vi virkelig disse brikkene for 42,-"

 

Duster sier nå jeg, å herregud for noen duster... Om det skulle vært NOEN mulighet for at dette skulle gått, så mått man ihvertfall unngått slike ting...

Jeg kan ikke se fra denne tråden at noen bekrefter å ha skrevet noe slikt???

Lenke til kommentar

durabit: leste du ikke side 1?

 

Hadde vært morsomt, men blant annet CS_er_GØY og mr. 20 rambrikker har jo garantert ødelagt sjansen for å få brikkene til den prisen....

 

Det er jo kjekt hvis i det hele tatt noen får rambrikkene til den prisen.

 

Men jeg vil faktisk tro at de har rett til å endre prisen etter manuell bekrefting siden det er snakk om en trykkfeil....

 

og en ting til; CS_er_GØY: En ting at du skyter deg selv i foten, men hvorfor må du skyte oss andre i samme slengen???? :grumpy:

Lenke til kommentar

Faktisk skremmende at noen av dere er så dumme. Bestill 2 eller 4 stk. og håp på det beste. Hva er poenget med å spørre om man får det til den prisen ? Tror dere at de vil gå ytterligere ned i pris etter en slik forespørsel ?

 

Helt utrolig vil jeg bare si.

 

OT: Vet ikke hvordan det er nå men før kunne man handle både forrige og denne ukens tilbud på komplett samtidig. Selvom det kom nye tilbud i begynnelsen av uken gjaldt prisen for forrige ukes tilbud ut denne dagen det kom nye tilbud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...