Cain_85 Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 http://213.236.151.10/quad20/shop/html/xms3200.asp quad.no har billig RAM :wink: Skynd dere å bestille dere også! for å si det sånn.. 42 kr.. for 512 MB Corsair XMS3200 det er et kupp!! hihi.. følte jeg måtte dele dette med dere.. men seriøst..jeg har bestilt.. ber til gud at de ikke oppdager feilen Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hehe Tror nok at de rette opp feilen ja. Men hvis du får ram'en til disse prisene så er du heldig! Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Kan de kreve den riktige prisen når det står 42 kr da? prøvde å bestille nå og skall se hva som skjer ^^ det står jo tar forbehold om trykk feil? vill det si at viss de oppdager det blir ordren kanselert? Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 du kan iallefall nekte å kjøpe den hvis de retter på prisen.. Forhåpentligvis spør de om du fortsatt vil ha den etter at de har mer enn tidoblet prisen.. men jeg håper det er sommervikarer uten mye peil som sitter ved rattet i quad.no, og som selger unda all RAM'en.. Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Hei! Takk for bestillingen. Vi kommer tilbake til deg med bekreftelse på leveringstid så snart bestillingen er registrert i vårt ordresystem. Vennlig hilsen Salgsavdelingen Quad Computer AS >>>>Kopi av bestilling følger under>>>>> Dato: Fri Aug 1 06:21:27 2003 Kundenummer: Navn: , Harald Sigurdson Addresse: Bernt Lies v. 5b, 7024, Trondheim Leveres: Bernt Lies v. 5b, 7024, Trondheim Dette er den billigste RAM'en jeg har sett... Telefon: 72553960 Epost: , [email protected] Leveringsmaate: Privat post Betalingsmaate: Oppkrav Kredittkortnr: Utloepdato: Varenummer Varenavn Antall Pris Delsum -------------------------------------------------------------------------------------- CMX512-3200C2 512MB DDR XMS3200C2 1 34,- 34,- MOHAHAHHAHAA... bare en eller annen registrerer bestillingen min uten å titte på den nå... Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Kundenummer: Navn: , Ali muhammad Addresse: bakkrudsveien 210, 0242, bakkerudgata Leveres: , , Får jeg virkelig denne brikken for 42 kr? Telefon: 501337oO Epost: , [email protected] Leveringsmaate: Privat post Betalingsmaate: Kontant Kredittkortnr: Utloepdato: Varenummer Varenavn Antall Pris Delsum -------------------------------------------------------------------------------------- CMX512-3200C2 512MB DDR XMS3200C2 1 34,- 34,- ====================================================================================== Sum: 34,- Alle priser eks. MVA og frakt. Dette er en automatisk generert bekreftelse fra vårt ordresystem. Vi tar forbehold om trykkfeil i prisene på denne bekreftelsen. [sendt fra: 80.212.137.105] forbehold om trykkfeil betyr? Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Håper bare de spør om jeg fortsatt vil ha den når de oppdager feilen.. hvis ikke sender jeg den bare tilbake Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 at det kanskej går til helvete... men men 84 kr for 1 gig ram er billig Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Det går nok til helvette.. men jeg håper de forstår jeg ikke vil ha den når prisen plutselig er 30 ganger så høy.. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Les under Informasjon SALGSBETINGELSER PRISER: Alle priser er oppgitt både eksklusiv og inklusive merverdiavgift. Prisene kan endres uten varsel som følge av endringer i våre leverandørers priser, endringer i valutakurser osv. Vi tar forbehold om trykkfeil. Priser kan dog ikke endres etter at ordren er manuelt bekreftet fra vår selger. Frakt kommer i tillegg Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 derfor håper vi at selger ikke merker trykkfeilen! :wink: neida selvfølgelig gjør han det..men det er alltid en bitteliten sjanse, og den sjansen er verdt å ta ettersom hvis det går blir jeg superglad. kommer til å danse rare danser forran dataen min.. Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Med slike idiotiske og barnslige bestillinger som "CS_eR GøY" har gjort, er det nok lik null sjangs for at de overser dette. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Med slike idiotiske og barnslige bestillinger som "CS_eR GøY" har gjort, er det nok lik null sjangs for at de overser dette. Er nok det, men jeg bestillte likevel 20 stk jeg Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ja, CS er ikke mye gøy nå!!!! Greit å spille dum nordmann. Det hender det fungerer. Men ikke innrøm det på forhånd da..... Ikke skrive en SÅNN kommentar i kommentarfeltet!!! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Bestillt jeg og. Skader ikke å prøve iallfall. Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Får ikke webshop'en til å funke... den nekter å legge ting i handlekurven. Kommer bare opp handlekurv tom Jeg vil også ha billig ram Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Les under InformasjonSALGSBETINGELSER PRISER: Alle priser er oppgitt både eksklusiv og inklusive merverdiavgift. Prisene kan endres uten varsel som følge av endringer i våre leverandørers priser, endringer i valutakurser osv. Vi tar forbehold om trykkfeil. Priser kan dog ikke endres etter at ordren er manuelt bekreftet fra vår selger. Frakt kommer i tillegg fint og høre at orderen blir manuellt sjekket, da er det ingen grunn til at de kan skylde på noe automatisk system hvis jeg får pakka i posten til 80kr. Kjekt med en ekstra gig med ram, men tviler litt på at den kommer gjennom Men når de kommer useriøse ordere og bestillinger på 20 brikker så burde vel de som driver med salget se over to ganger Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Kunne ikke gjøre annet enn å bestille jeg og. Dette skal bli spennende (men, frykter et... midre heldig utfall) Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Fikk til slutt bestilt jeg også. 5stk! Jeg kan ikke sjønne annet enn at de får litt hetta når de ser at det ligger inne bestillinger på et hundretalls minnebrikker. Håper de ahr sommervikarer inne som sjekker ordrer og sender varer. Da ville det i allefall vært håp. Hvis jeg får brikkene til 42kr pr brikke, så får de dem aldri tilbake. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 er det faktisk mulig å få disse brikken så billig? da blir jsg superfornøyd. blir moro å se i posten da.. på oppkravslappen.. når feilen er oppdaget.. Hei! Takk for bestillingen. Vi kommer tilbake til deg med bekreftelse på leveringstid så snart bestillingen er registrert i vårt ordresystem. Vennlig hilsen Salgsavdelingen Quad Computer AS >>>>Kopi av bestilling følger under>>>>> Dato: Fri Aug 1 08:57:50 2003 Kundenummer: Navn: , Fredrik Upsaker Addresse: Bjørn Kristensensvei 6, 1532, Moss Leveres: Bjørn Kristensensvei 6, 1532, Moss Telefon: 45471031 Epost: , [email protected] Leveringsmaate: Privat post Betalingsmaate: Oppkrav Kredittkortnr: Utloepdato: Varenummer Varenavn Antall Pris Delsum -------------------------------------------------------------------------------------- CMX512-3200C2 512MB DDR XMS3200C2 2 34,- 68,- ====================================================================================== Sum: 68,- Alle priser eks. MVA og frakt. Dette er en automatisk generert bekreftelse fra vårt ordresystem. Vi tar forbehold om trykkfeil i prisene på denne bekreftelsen. [sendt fra: 80.213.100.88] som vi også kan se, er dette noe de sannsynlighvis vil oppdage, når de skal sende agåre minnet til oss.. vi tar forbehold om trykkleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå