spankytank Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hei! En stund tilbake kjøpte jeg meg en yamaha tzr, som var blodtrimmet. Dyse, drev, sylinder, effektpotte var trim. Men nå har jeg satt på originaldelene, men mopeden går 70 på flata. Plomben skal være i potta (ikke 100% sikker), men jeg vet at turtallsperra er tatt bort. Er det mulig at kun turtallsperra gjør at jeg greier 70 på flata? (jeg merker at mopeden går dårlig i oppoverbakker, der jeg noen ganger greier kun rundt 40 km/t) Jeg er takknemlig for raskt svar. Mats Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg vil annta det uten å ha 100% peiling, men en kompis av meg har samme sykkel, lignende problem Lenke til kommentar
spankytank Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg vil annta det uten å ha 100% peiling, men en kompis av meg har samme sykkel, lignende problem Takk for svar. Vet du noe om hvor jeg kan få tak i turtallsperra? Noe jeg kan få kjøpt på nett, eller må få tak i fra forhandler? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 At en moped gjør 40 km/t i oppoverbakke er ikke uvanlig. I tillegg er TZR en tung moped. Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Leste noe om at du kunne få tak i en del stæsj her www.crash.no Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 om dette ikke er en veldig ny moped så skal den gå 60-70 .. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Skjekk om CDI-boksen er borra opp. Mage som gjør dette, det er slik man fjerner turtallsperra. Hvis du gjør det så får du ikke satt den inn igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå