Neophus Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Noen som vet når Panther er "ferdig" å kommer til å følge med mac maskinene? har lite lyst å kjøpe iBook med jaguar om jeg kunne kjøpt den med panther om noen uker liksom.. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Noen som vet når Panther er "ferdig" å kommer til å følge med mac maskinene? har lite lyst å kjøpe iBook med jaguar om jeg kunne kjøpt den med panther om noen uker liksom.. Skal være ferdig "mot slutten av året" er fremdeles i Beta. (Ny seed ble sendt til testere bare for noen dager siden...) Med andre ord, ikke hold pusten. Tipper November selv, da Apple sikkert ønsker å ha noe ekstra å selge til jul. Lenke til kommentar
LilleHjelper Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Er det noen som har erfaring med hvor stabil den nye betaen er? Noen som f.eks. kjører den på en iBook av nyere dato? Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg har ingen førstehåndserfaringer, men den generelle tonen er at 7B21 er litt mer buggete enn WWDC-versjonen, men at endel forbedringer er gjort, både funksjonalitetsmessig og hastighetsmessig. Dette er vel en sånn midt-i-build, som vanligvis har endel sviktende eller brutt funksjonalitet, helt tydelig work in progress. Jeg vil tro det fremdeles er minst et par måneder igjen før Apple tør å slippe oppdateringa til oss vanlige gribber Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Den nye betaversionen (7B21) er vel egentlig bedre på de fleste plan etter hva jeg har hørt. Den forrige beta (7A202) hadde en del veldig irriterende bugger. På min iBook slutta Safari å virke, Mail ville ikke vise html mail og energisparing virket ikke. Her er en quote med litt info om den nye seeden: Mac OS X 10.3 7B21 Tidbits Posted on railheaddesign.com: I say this all the time it seems, but you just *have* to love Apple! The latest build of OS X 10.3 is totally amazing — and it’s almost like a completely different OS that than the one seen at the WWDC. I’m still in the process of taking screen shots, etc., but here’s a run-down of a couple of the new items I’ve stumbled across: * The Finder preferences are totally rebuilt. They now support a toolbar to access 4 different panes. * When you double-click an icon to launch a program, the icon zooms open (larger) and fades. The effect is like the icon is flying toward you, and it’s pretty cool. =) * The Finder prefs now let you better customize what you see in the Places area of the new Finder windows (disks, folders, network drives, etc.). * The speed of this new build is dramatically faster than the WWDC build on my DP 1.25GHz G4. Interface elements are drawn much faster, etc. * The System Preferences have a new look: the different heading areas are highlighted, giving a striped look. I hate it, personally. Of course there are more new goodies, but I ant to save them for the next visual tour. As I said, I’m still in the process of taking screen shots and movies, so stay tuned for another bandwidth-blowing visual tour of OS X 10.3 7B21! Jeg har lasta den halveis ned nå så jeg kan skrive litt om mine egne erfaringer senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå