Sondreking Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Heisann, har søkt skole til høsten å kom ikke inn på en dææm shit enda, men står på venteliste. På førstevalget står jeg som 184, så den hiver jeg en lang pinn etter, andrevalget mitt derimot, der står jeg som nummer 10, Industriteknologi, på Åsane Vidergående i Hordaland. Er det noe sjangs at jeg kommer inn? Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Om du står som nummer 10 så er du vel avhengig av at noen av de som har fått plass takker nei, og at de som står før deg også gjør det. Du er vel nummer 10 i køen med andre ord? Men man er jo garantert skoleplass av sine 3 valg. Så vent å se. Ordner seg Lenke til kommentar
Sondreking Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Om du står som nummer 10 så er du vel avhengig av at noen av de som har fått plass takker nei, og at de som står før deg også gjør det. Du er vel nummer 10 i køen med andre ord? Men man er jo garantert skoleplass av sine 3 valg. Så vent å se. Ordner seg Satser på det Det er tross alt 18 skoler i hordaland som har denne linjen. Å du kan jo komme inn på flere ønsker sammtidig? Må jo nesten være noen som takker nei til den skolen jeg vil inn på... Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Vet ikke om du kan komme inn på flere ønsker samtidig. Får du tilbud om plass på førstevalget ditt så er det vel ikke noe grunn til å få tilbud om skoleplass som du har som andrevalg? Er vel Vigo(?) dere bruker og der tror jeg du får et tilbud, enten første, andre eller tredje. Correct me if I'm wrong. Lenke til kommentar
Lauen Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 må nesten poste her.. har nettopp kommet på venteliste på Vg2 Elenergi på kvadraturen. er nr 14 på lista. men uheldigvis fikk jeg brev om at jeg måtte sende flyttemelding. dette fikk jeg ikkje sett før noen minutter siden, og fristen var 1. juli -.- tenker å sende epost.. hjelp meg? Lenke til kommentar
Krissto Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Åsane vgs er det jo kjempelavt snitt på... men husk at det er 2 inntak igjen da! Er det ikke det venteliste betyr? Eller har de allerede noen som skal få plassene de inntakene, som ikke blir regnet som ventelistet? I don't get it.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå