-Just-Me- Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hey, peepz, Jeg planlegger et kjøp av en 3D-TV rundt 46-52" og prisklasse under 10 000,- (helst 6-7-8000,-) Kommer til å ha den på rommet mitt til å se film og til ps3 spill. Kommer ikke til å bruke den til å se TV med det første, altså kun til spill + film. Har dere noen forslag/anbefalinger som passer mitt behov? Krav er at det er en god TV som gir klare bilder selvfølgelig. Ellers har jeg ikke så mye kjennskap til 3D-tv'er, men foretrekker kvalitet- men er ikke villig til å betale en formue for det. Og forresten, hva passer best av plasma og LCD til mitt bruk? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hvis du skal under 10000, særlig inkludert briller, så er det ikke store utvalget... Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg har sett en del til under 10 000. Så det er et utvalg jo. Jeg spurte etter anbefalinger, ikke hvor stort uvalget var. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Komplett har jo tilbud på 50" Plasma med 3D, varierer litt om det følger med briller, blueray eller hva det følger med, Mellom 7 og 9. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Komplett har jo tilbud på 50" Plasma med 3D, varierer litt om det følger med briller, blueray eller hva det følger med, Mellom 7 og 9. Ja, den så jeg Burde kanskje ha linket til den, men in that case, kanskje noen her har kjøpt den som vil anbefale den. Uti fra spesifikasjoner, kan du si noe om ytelsen? Eller blir det vanskelig? Er vel denne du mener http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=616069 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg vet ikke, har ikke testet den, men de som har kjøpt den ser jo stort sett fornøyd ut. Jeg gikk selv for LED5005 til samsung siden jeg fant ut at jeg heller ville vente litt med å kjøpe 3D. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) En annen mulighet er jo å kjøpe en god 40"++ uten 3D til en billig penge, er visst en god en som er på tilbud, og heller vente til de gode 3D-tvene blir billigere og slå til da. Endret 7. juli 2011 av The Catalyst Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Denne kjøpte jeg: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=627728 Jeg synes den er fantastisk, men trenger nok litt drahjelp på lyden, selv om jeg synes det er "godt nok". Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Hei igjen Kom over denne http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/UE40C7705XXE/samsung-40-3d-led-tv-ue40c7705 Som sagt så har jeg ikke den helt store peiling på TV'er, uti fra spesifikasjoner, ser den OK ut? Står at den er 3D-klar, vil det si at det er nødvendig å kjøpe en tilleggspakke for å få 3D-funksjonen? Endret 9. juli 2011 av The Catalyst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå