Unknown Username Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hello dere! Skal gjøre en lang historie kort her, og da starter jeg som følger: Jeg møtte en jente på fest for en god stund siden (ca 3 måneder). Etter dette ble vi bedre og bedre kjent, noe som førte til at vi var mye sammen. Etterhvert begynte følelser å tre frem i bildet, og vi klinte som kjærester hver dag vi var sammen. "Forholdet" vårt var jo uoffisielt, men vi gjorde stort sett som kjærester flest, et par overnattinger (nei, vi har ikke hatt sex) osv. Selv har jeg vært usikker i det siste på om jeg ønsker meg et forhold, og i går gjorde jeg en enorm tabbe. Jeg bestemte meg litt tidlig på dagen at jeg skulle møte jenta etter jobb (jeg er 18, hun er 17) og fortelle henne at jeg likte hun veldig godt, men at jeg ikke vet om jeg er interessert i noe forhold for øyeblikket. Få timer etter på, var det nettopp dette jeg gjorde... Jeg møtte som sagt jenta etter jobb og sa det slik jeg hadde tenkt. Hun tok det veldig bra, og vi avsluttet med en veldig god tone. Når jeg dro derfra merket jeg en snodig tomhet inni meg, som om en del av meg var borte, og kroppen ivrig forsøkte å reparere seg selv. Jeg ble gående å tenke hvordan vi hadde hatt det, og at jeg visste hvor interessert hun var i meg. Det tok knapt en halvtime før jeg angret, og noe så voldsomt! Jeg spiste ingenting resten av dagen, og til slutt, senere på kvelden skrev jeg til henne på facebook. Jeg la meg helt flat og vi snakket en del om det som hadde skjedd, men hun var veldig usikker. Hva burde jeg gjøre for å gå videre med det vi hadde? Takk! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Bare fortsett å vis interesse, mann. Lenke til kommentar
Unknown Username Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Er det jeg gjør, tenkte at det er lurt å snakke mye sammen slik vi hele tiden gjorde, så hun ikke føler at det dabber av. Men annet enn å legge meg flat er det vel egentlig ikke å gjøre. Vi har avtalt en båttur i morgen, så tenkte å overraske henne med noe kreativt, f.eks. frukt skjært ut som forbokstaven eller noe. Noen som har noen forslag til hva jeg kan overraske henne med? Takk igjen! Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 "frukt skjært ut som forbokstaven eller noe" Nei. Få henne til sengs og du har hun for resten av livet. Vær en mann. Og kom tilbake her og fortell oss om det! :-) Lenke til kommentar
Unknown Username Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Haha morsom du, men har allerede sovet med henne noen ganger, og hun tar ikke mine hint til sex selvom jeg tar hånda ned i buksa hennes. Merker at hun er en av de "få" som vil ha noe offisielt før hun flyr til sengs med dem. Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Bare fortsett slik dere gjorde, men dersom du ønsker et forhold bør du heller ikke drøye det ut i det uendelige heller, tenker jeg. Kos dere:) Lenke til kommentar
Unknown Username Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Takk for det, skal gjøre det jeg kan for å vise min interesse! Synes dere det kan være lurt om jeg inviterer til å finne på noe sammen i tiden som kommer, eller virker det desperat? Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hvis det er slik dere har pleid å gjøre det synes jeg det er greit, men det blir fort litt needy hvis det er veldig tydelig at det er fordi du sa noe "dumt" Lenke til kommentar
Unknown Username Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Neida, skal gjøre som vi har pleid, så får jeg se hva hun sier, er VELDIG spent på hva morgendagen bringer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå