Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg "droppet" henne, nå angrer jeg!

Anbefalte innlegg

Hello dere!

Skal gjøre en lang historie kort her, og da starter jeg som følger:

Jeg møtte en jente på fest for en god stund siden (ca 3 måneder). Etter dette ble vi bedre og bedre kjent, noe som førte til at vi var mye sammen. Etterhvert begynte følelser å tre frem i bildet, og vi klinte som kjærester hver dag vi var sammen. "Forholdet" vårt var jo uoffisielt, men vi gjorde stort sett som kjærester flest, et par overnattinger (nei, vi har ikke hatt sex) osv.

Selv har jeg vært usikker i det siste på om jeg ønsker meg et forhold, og i går gjorde jeg en enorm tabbe. Jeg bestemte meg litt tidlig på dagen at jeg skulle møte jenta etter jobb (jeg er 18, hun er 17) og fortelle henne at jeg likte hun veldig godt, men at jeg ikke vet om jeg er interessert i noe forhold for øyeblikket. Få timer etter på, var det nettopp dette jeg gjorde...

Jeg møtte som sagt jenta etter jobb og sa det slik jeg hadde tenkt. Hun tok det veldig bra, og vi avsluttet med en veldig god tone. Når jeg dro derfra merket jeg en snodig tomhet inni meg, som om en del av meg var borte, og kroppen ivrig forsøkte å reparere seg selv. Jeg ble gående å tenke hvordan vi hadde hatt det, og at jeg visste hvor interessert hun var i meg.

Det tok knapt en halvtime før jeg angret, og noe så voldsomt! Jeg spiste ingenting resten av dagen, og til slutt, senere på kvelden skrev jeg til henne på facebook. Jeg la meg helt flat og vi snakket en del om det som hadde skjedd, men hun var veldig usikker.

Hva burde jeg gjøre for å gå videre med det vi hadde?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det jeg gjør, tenkte at det er lurt å snakke mye sammen slik vi hele tiden gjorde, så hun ikke føler at det dabber av. Men annet enn å legge meg flat er det vel egentlig ikke å gjøre. Vi har avtalt en båttur i morgen, så tenkte å overraske henne med noe kreativt, f.eks. frukt skjært ut som forbokstaven eller noe. Noen som har noen forslag til hva jeg kan overraske henne med?

Takk igjen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...