NibbE Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hei! Er MX-700 en bra lan mus? Eller fungerer den paa store lan? Den blir ikke forvirret eller no saant? Eller burde jeg skaffe meg MX-500 som har traad? Fungerer MX-700 eller MX-500 bra paa fUnc 1030? Kan du gi din egen erfaring med MX-700 paa stort lan? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Lozip Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hei Musen har ikke en rekkevidde på mer enn 2 meter. Jeg tror at logitech musene har 5 kanaler eller noe slikt. Jeg har brukt min mus helt feil fritt med 3 andre rundt meg, under rekkevidden. mx 700 musen er noe av det beste jeg har prøvd. Men den passer bedre til RTS (C&C, Warcraft osv.) ikke CS, q3 osv. - Lozip - Lenke til kommentar
NibbE Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Noen som vet om det er noe forskjell pa MX-700 og MX-500? Bare at MX-700 er traad los? Har en IntellMouse 3.0, men har oxo lyst paa en MX-500 elelr MX-700! Spiller cs en del ja Takker for alle svar Lenke til kommentar
WipeOut! Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Viss du spiller cs en del ville jeg ha valgt mx-500. Har en kompis som har mx-700 men han vill bytte den mot ei 500 fordi den funker bedre i cs! Lenke til kommentar
Lozip Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 mx 700 er litt tung. Virker liksom som om bevegelsene dine blir seige. Men den er utrolig presis... Derfor lønner den seg mest til RTS spill. Vil jeg si. - Lozip - Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 kjøp mx300 eller vent på mx310 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xQBEIgcH Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Har akkurat kjøpt Logitech cordless desktop MX, og er så langt veldig fornøyd. Har ikke fått testet i CS enda, men den er veldig presis, og ergonomien er fantastisk. Mener jeg leste at den har 800 dpi oppløsning. Min kjære Razer Boomslang 1000 måtte nå vike.. En annen bra ting med Mx700 er at den glir vanvittig lett. Underlaget har selvfølgelig en del å si, men det veier en del opp for at den er relativt tung.. Får se om jeg kjøper skates til den og ei skikkelig matte... Lenke til kommentar
Nors Elghund Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Har en kamerat som bytta sin mx 700 mot en mx 500, men er ikke helt sikker på hvorfor. har salv mx 500 etter oppfordring fra samme fyr. er godt fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå