3ide Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg fikk den i dag. Det blir vel den siste oppdateringen vi ser til denne padda tenker jeg. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 hvikken fastvareversjon har dere som har oppdatert jeg har ikke fått oppdatering i kies har PDA:JMF / PHONE:JMA CSC:JM2 (TEN) Fått den ennå? Nope der kom den ... litt raskere, bedre nettleser og go launcheren ble buggete når jeg bytter sider henger igjen ikoner og flimrer eneste som e litt dryyygt. batteri får en se om ett par dager Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Litt amatørspørsmål, men here goes: Har hatt 2.3 gåande på min Tab sidan den firmwaren blei lansert for nokre mnd sidan, men ønsker jo sjølsagt å ha norsk språk. Vil eg kunne "oppdatere" til rett firmware via Kies? Eller må eg legge inn firmware manuelt? Og om eg må legge inn manuelt, kor bør eg leite? Endret 18. juli 2011 av oleredv Lenke til kommentar
terjeset Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Lastet ny versjon av Kies, deretter var det rett fram for Gingerbread. Håper nå jeg får opp rett avsender av SMSer ... Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Prøver meg med å løfte denne igjen. Kunne nokon av de som har oppdatert denne til Gingerbread ha lagt ut kva som står under "build number"? Sliter litt med å finne firmware med norsk språk her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg