Gå til innhold

Ny mobil. Ikke for dyr. Touch. osv

Anbefalte innlegg

Hei.

Er på utkikk etter ny mobiltelefon. Sitter med en SE W810i, ikke akkuratt siste gen. mobiltelefon :p

Har snart bursdag, så mamma sa at jeg kunne få ny mobil. Fikk bare vite at den ikke skulle koste så mange tusen, men vil holde meg til rundt 2000 kr. Vi har tele2 for tiden, champion 189kr. Er usikker på om jeg må holde meg til tele2, for vi har ingen binding. Men helst.

Har sett på HTC, og det er nok det jeg vil gå for. Kan ikke særlig med Android, men vil ha en med Android 2.3 eller 3.0. Antar det er siste versjonen? Bedre sagt: siste versjon av android :p

Vil ha med HD kamera. En som tar gode bilder og 720p film.

Har lyst på stor skjerm til film og spilling. Er usikker hvor bra mobil jeg kan få til rundt 2000 kr, men får håpe på det beste ^^

Takker for hjelp :)

Endret av Ariston
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke akkuratt samsung jeg er på utkikk etter, men takker likevel.

Har sett på HTC Sensation. Eneste dårlige jeg har hørt til nå er dårlig batteri. Hvis det er mulig å kjøpe kraftigere batteri, kunne vel dette vært en super telefon. Noen som har noen meninger om den?

Endret av Ariston
Lenke til kommentar

Ok, ikke så mange svar, men tror nok jeg går for Sensation.

Et annet problem er abonnement. Hvilket abo. passer fint for meg? Har ingen binding, så anbefal hvilken som helst operatør. Jeg ringer og sender SMS veldig lite. Tror ikke jeg har sendt/ringt noe de siste månedene. Det jeg kommer til å bruke den til er noe nettsurfing og spill.

Vil også ha et med 199,- i mnd, og som selvfølgelig har HTC Sensation tilgjengelig. Så billig som mulig også.

Jeg er ikke særlig god med abonnementer, så hva menes med data (MB)/datatrafikk osv?

Hvis du f.eks har 500 MB i måneden. Vil det si laste ned applikasjoner?

Noen minker også hastigheten om du overstiger et tall. Gjelder det ut måneden?

Er det noen som kan forklare meg det jeg trenger å vite om datatrafikk osv? Hadde satt pris på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...