Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trekant drama ( sex )

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg og en god venninne var på byen sammen for to kvelder siden. Vi hadde planlagt at jeg skulle sove over hos henne etter byen. Når kvelden nærmet seg slutten hadde venninna mi funnet en flott kar som hun skulle ha med seg hjem. Jeg hadde ingen med meg.

I taxien på vei hjem prata vi smått om å ha trekant. At vi skulle dele på denne karen. Og med slik ble det... Han var skikkelig gentleman og delte på oss 50 %. Jeg følte ikke at det var noe "den ene jenta mer enn den andre".

Dagen etterpå viste det seg å være en veldig kjekk kar. Han bedde oss ut på cafe, men vi kunne desverre ikke. Han hadde ingen hastverk med å måtte gå hjem eller noen ting. Etter noen timer med kos i sengen så kjørte venninna mi han og jeg hjem (hver for oss).

Første stopp var å sette han av. Vi ble invitert en liten tur inn i hans leilighet for å se hvordan han bodde. Etterpå kjørte jeg og venninna mi avgårde. Vi prata litt og hun sa hun følte på seg at han var mer "på meg" enn med henne. Da jeg og han kyste før vi sa farvell og at hun og han bare gav en klem ol.

Jeg synes absolutt ikke at det virket som han var mer på meg eller noe. Helt til det plutselig tikket en melding inn fra han når jeg satt i bilen sammen med venninna mi hvor han sa at jeg måtte ha en fin dag. Jeg ble helt paff og visste ikke om jeg skulle si det til venninna mi. Jeg valgte å ikke si det for å unngå å såre henne for jeg vet om at dersom jeg hadde tatt med en gutt hjem og delt han med en venninne og han etterpå var mer på henne så hadde jeg blitt veldig såret.

Saken er at i dag ringte han meg plutselig å spurte om å joine han på en kaffe i dag i byen. Jeg ble paff å sa jeg ikke kunne for jeg skulle handle. Han spurte om vi kunne gjøre det senere, og jeg svarte med kanskje. Fikk etterpå en melding hvor han igjen ba meg ha en fin dag, hvor han også la med et bilde av seg selv. Denne har jeg ikke svart på.

Jeg har prata med venninna mi så jeg vet at hun ikke har hørt noe fra han. Jeg har enda ikke fortalt det for jeg ville høre med hva dere synes jeg bør gjøre?

Det som egentlig også er litt kjipt er at denne gutten er virkelig kjekk både personlighetsmessig og utseendesmessig etter hva jeg har fått inntrykk av.

Må også bare legge til at når vi hadde sex¨så klarte han ikke å komme (alkohol eller presentasjonsangst) så kanskje det er derfor han er så giret på å møte meg. For å på en måte få fullføre!

Postet av anonym: 4e3f93c8aa85afa9a36cd86dbc7a93c0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vennen din forelsket eller interessert da? Det kan hende at han har fått øynene opp for deg. Hvis du er redd for å såre følelsene hennes burde, du enten la det ligge eller hvis du liker ham, så burde du snakke med henne å gjøre det du vil :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ts her.

Saken er vel egentlig at det egentlig i bunn og grunn var hennes "fangst". Så var det ok for henne å dele han med meg. Jeg merket at hun var begeistret for han da hun syntes han lignet en del på hennes ekskjæreste hun hadde for noen år siden. Jeg er sikker på at det kommer til å være som et slag i ansiktet når jeg forteller henne at han holder på å mailer meg.

Postet av anonym: 4e3f93c8aa85afa9a36cd86dbc7a93c0

Lenke til kommentar

Hvorfor trenger du å si det til henne(med mindre du skal gjøre som Balthier842 sier da :p)? Har du lyst har du lov, hun trenger nødvendigvis ikke å få vite om det, med mindre det ikke er engangstilfelle, og han ønsker noe mer seriøst.

Men kjenner ikke din situasjon altfor godt, og tror ikke jeg er den mest erfarne samlivs psykologen i norge heller.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Jaha. Jeg synes i hvert fall at du burde å la han fullføre, og så kan du fortelle dette til venninda di! Da vil du stå sterkere i en ev. drakamp dere i mellom.

Jeg håper dette innlegget var ironisk?

Lenke til kommentar

Kinkig situasjon. Det virker som om venninna di er ganske interessert i denne mannen, så jeg skjønner godt at hun ble litt "sjalu" da hun følte at han var mer into deg enn henne, særlig siden det var hun som "fant" han. På en annen side gikk hun med på å dele han med deg, så hun burde ha sett at utfallet kunne blitt at han var mer into deg enn henne. Hvor gode venninner er dere? Tror du hun vil lage drama for evig tid eller roe seg etterhvert om du møter denne mannen igjen?

Hadde jeg vært venninna di hadde jeg nok blitt litt grinete, men det hadde gått over. Jeg hadde i alle fall satt pris på at hun fortalte meg om det (om du tenker å møte han igjen) framfor å snike seg bak ryggen min.

Lenke til kommentar

Si det til henne såklart. Dere hadde en avtale om at du skulle sove over, hun var fullt klar over det da hun tok med seg denne karen og det var hun som inviterte deg på trekant. Hvis hun ikke tåler at han er mer interessert i deg, så er det hennes problem. Hun burde være moden nok til å forstå at han foretrekker deg fremfor henne, uten å lage noe stort drama av den grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...