Peroy Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Du kan nå få åpnet din iPad 2 for enda flere muligheter. Nå kan du jailbreake din iPad 2 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Du kan nå få åpnet din iPad 2 for enda flere muligheter. <a href="http://www.amobil.no/artikler/naa_kan_du_jailbreake_din_ipad_2/99915" title="Nå kan du jailbreake din iPad 2">Nå kan du jailbreake din iPad 2</a> Kan bekrefte at det fungerer bra på en iPad 2 med iOS 4.3.3 Eneste grunnen til at jeg gidder i jailbreake iPad er å kunne aktivere tethering med det amerikanske AT&T SIM-kortet som fulgte med når jeg kjøpte pad'en. Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Funker fint med iPhone4 med iOS 4.3.3 også - var egentlig bare for å teste Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Ojoj, hvordan får de dette til å funke via browser? Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Et I OS-produkt uten jailbreak er som en bil uten gir. Dette ser lovende ut. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Har et spørsmål til alle apple geeks.. Som mange sier skal vist apple være så sikkert, hvordan kan dette da være mulig? Kun ved å klikke på en link på en nettside? Etter det jeg skjønner så legger den da også inn cydia? Hva om noen bruker denne veien til å få "admin rights" til og utføre noe ondsinnet? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Ojoj, hvordan får de dette til å funke via browser? Det er et sikkerhetshull i måten Mobile Safari håndterer PDF-dokumenter på. Jailbreak fungerer ikke i iOS 5 beta, så der er sikkerhetshullet allerede tettet. Har et spørsmål til alle apple geeks.. Som mange sier skal vist apple være så sikkert, hvordan kan dette da være mulig? Kun ved å klikke på en link på en nettside? Etter det jeg skjønner så legger den da også inn cydia? All så komplisert programvare har svakheter, uansett om det er Apple eller Google som har skrevet den. Det er jo nettopp sikkerhetshull som har vært den tradisjonelle måten å roote Android telefoner på også. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Okey, jeg syntes bare dette er litt slapp sikkerhet. Etter det jeg vet så kan man ikke roote en android ved å klikke på en link. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Funker fint med iPhone4 med iOS 4.3.3 også - var egentlig bare for å teste Jeg fikk ikke til det på min iPhone 4. Begynner å installere, men halvveis så forsvinner ikonet. Men på iPaden gikk det fint. :-) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Raptor' timestamp='1310041999' post='17992283'] Ojoj, hvordan får de dette til å funke via browser? Det er et sikkerhetshull i måten Mobile Safari håndterer PDF-dokumenter på. Jailbreak fungerer ikke i iOS 5 beta, så der er sikkerhetshullet allerede tettet. Nice! Må si det dukker opp mange fiffige måter å utnytte sikkerhetshull på! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Raptor' timestamp='1310041999' post='17992283'] Ojoj, hvordan får de dette til å funke via browser? Det er et sikkerhetshull i måten Mobile Safari håndterer PDF-dokumenter på. Jailbreak fungerer ikke i iOS 5 beta, så der er sikkerhetshullet allerede tettet. Nice! Må si det dukker opp mange fiffige måter å utnytte sikkerhetshull på! Jailbreak funker ikke i ios5 beta, men sikkerhetshullet er ikke tettet (enda). Flere utviklere bekrefter at det fortsatt er mulig å kræsje safari med samme exploit som brukes i denne jailbreaken. Jailbreaken er derimot ikke kompatibel med nyeste ios 5. Lenke til kommentar
sindre-s Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hvis jeg jailbreaker min Ipad 2, kan jeg da laste ned flash på den? Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Et I OS-produkt uten jailbreak er som en bil uten gir. Dette ser lovende ut. Et Google-produkt er det samme som en bil uten bremser 2 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Det er vel derfor mange av dem har Flash? Flash: For when the internet is just too fast, and you want to slow it down. 3 Lenke til kommentar
Lr23 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Er ny på iPad, kan ikke så mye. Med Jailbreaking kan jeg da kjøre Flash? Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Er ny på iPad, kan ikke så mye. Med Jailbreaking kan jeg da kjøre Flash? Jeg tror streng tatt du kan det uten og. Men om du vil ha det gratis, så er jailbreakin en løsning, ja. Edit:Plugin med flash Endret 12. juli 2011 av Randomizer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg