Gå til innhold

Finnes det Tower Defence spill?

Anbefalte innlegg

Heisann! :-)

Jeg har spilt en del Tower Defence i Warcraft, og det kryr jo av små flash-TD-spill på nettet.

Jeg kunne gjerne tenke meg et mer avansert spill som gjerne er litt mer gjennomført og rett og slett mer grafisk tilfredsstillende.

Warcraft funker jo forsåvidt, men finnes det ingen dedikerte spill til Tower Defence? Eller enda bedre, men virker til å være en langt mindre populær sjanger: Tower Wars!

Det er Tower Defence, bare da både sender man ut styrkene mot dine motspillere, og bygger forsvaret så ikke motspillerenes hærer kommer igjennom :-)

Jeg sliter med å finne noe slikt spill ved søk, da det bobler over av diverse nettleserspill... Derfor synes jeg også det er merkelig at det ikke er dedikerte spill... Du finner ikke like mange DotA-browserspill, men de har snart to dedikerte spill...

Alternativet må jo bli om det er flere spill som har TD-mod, slik som Warcraft.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tower Defence-spill:

Du kan jo sjekke ut Plants vs Zombies, et av de mer populære stand-alone TD-spillene. Det finnes en hel del alternativer.

Spill med Tower Defence-mods:

Starcraft 2 har en hel del Tower Defence mods, men hvor bra de er vet jeg ikke da jeg ikke har spilt dem noe særlig.

Lenke til kommentar

Prøv Defense Grid du. Eit glimrande spel du kan synke mange timar i.

Har ein del fint til Xbox 360 der Toy Soldiers stikker seg ut, South Park Let´s Go Tower Defence Play! er ganske moro òg.

Eitt av dei aller beste er dog PSN-spelet Pixeljunk Monsters.

Kos deg :)

Lenke til kommentar

Sanctum gav ut 4 player coop sist torsdag. Kongespill spør du meg! FPS Tower Defence!

Trailer for 4-player

Ein liten "playthrough"

Ellers har du jo Revenge of the Titans. ganske morsomt! Ikkje som andre standard TD spel der dyrene går i "baner". Du må plassere tårnene dine slik at fienden ikkje ødeleggjer dei. Du må hente resurser frå krystaller. Etter kvar bane kan du oppgradere mange forskjellige ting, som barricader, nye tårn, bonus til tårn, nye måter å samle krystaller osv.

Trailer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...