St1gar Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Heisann. For å komme rett på sak, så skulle jeg ha ommøblert innsiden av PC'n min litt. (Noen ting skal, ut, andre skal inn, og noen ting som allerede er inne i maskinen må flyttes til et annet sted i maskinen for å få plass.) Og for å gjøre en lang historie kort, så er jeg kommet til et punkt hvor jeg ikke har planer om å gjøre dette selv. Så det jeg lurer på, er: Går det an å oppsøke PC-butikker av en eller annen form, og betale en av disse for å sette sammen PC'n for deg? Vet dere om noen bra som ligger i Oslo-området? Takk på forhånd for all hjelp. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Det er ikke vanskelig å gjøre dette selv, bare du tar hensyn til statisk elektrisitet og ikke bruker for mye kraft... hvis du har noen venner som har gjort dette før kan du jo spørre de/den om hjelp? jeg synes i allefall at det er "bortkastet" å leie noen til å gjøre det... Lenke til kommentar
latino81 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Har også behov for dette nå. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Du kan sikkert avertere her på diskusjon.no etter noen, i kategorien for jobber Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Kjenner ikke til disse firmaene selv men vet det fins mange som sikkert kan fikse dette. Jeg tror det kan være greit å kontakte flere for å få priser og hva de kan tilby. Lenke til kommentar
St1gar Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Har nettopp søkt rundt omkring på Google på jakt etter forretninger som tilbyr seg å sette sammen PC'er for deg, men har hittil ikke funnet noen som helst. Har vært et par som tilbyr seg å reparere PC'er, men jeg vet ikke helt i hvilken grad det involverer å faktisk bygge en for deg. Lenke til kommentar
Ramstad79 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Kommer ann hvor du bor , jeg for min del har hjulpet flere her i trondheim på nybygg samt fiksing. Men som flere har skrevet ovenfor så har du ganske sikkert en eller annen i omgangskretsen din som kan komponenter i pc. Lenke til kommentar
Tretsy Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 kan man ikke sette opp en søknad på diskusjon.no at du trenger litt hjelp? få med en av folka med litt erfaring som bor i oslo over på en kopp kaffe og pc-bygging? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå