InnFjording Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hei eg vurderer å lage meg ein HTPC og har to kabinett ståande som eg vurderer å bruke. Det er eit Mid-Tower fra ein ukjend produsent (litt stort muligens ) og eit Pype Kabinett. Er det noken av desse som dykk anbefaler eller har dykk nokre andre som egner seg betre? Eg lurte og på kafor Operatisystem eg burde bruke til denne PCen. Eg har vurdert ein Linux distribusjon eller Windows 7, men veit ikkje kass av desse som egner seg best. Eg er open for forslag av operatisystem akkurat som med kabinett. Men ein vikteg detalj: Maskina skal være kopla til eit share for å ha enkel tilgang til filer frå ei anna maskin. Dette kjem mest truleg til å være eit windows Share, berre so dykk er obs på dette. InnFjording Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Eg dultar denne opp att og håpar på respons ^^ Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Vell sidan eg ikkje får noke svar so har eg laga eit eige oppsett Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hei eg vurderer å lage meg ein HTPC og har to kabinett ståande som eg vurderer å bruke. Det er eit Mid-Tower fra ein ukjend produsent (litt stort muligens ) og eit Pype Kabinett. Er det noken av desse som dykk anbefaler eller har dykk nokre andre som egner seg betre? Eg lurte og på kafor Operatisystem eg burde bruke til denne PCen. Eg har vurdert ein Linux distribusjon eller Windows 7, men veit ikkje kass av desse som egner seg best. Eg er open for forslag av operatisystem akkurat som med kabinett. Men ein vikteg detalj: Maskina skal være kopla til eit share for å ha enkel tilgang til filer frå ei anna maskin. Dette kjem mest truleg til å være eit windows Share, berre so dykk er obs på dette. InnFjording Jeg mener HTPC burde se ut som en hifi-komponent, og ikke som en vanlig desktop-maskin. Det Pype-kabinettet var grusomt Ikke noe problem å koble seg på en SMB/CIFS-share via linux. Om du går for linux så må du være oppsatt og villig til å læe, og bruke tid til å få det opp som du ønsker det. Selv bygger jeg snart en HTPC i et OrigenAE M10-kabinett, og kommer til å bruke Archlinux som OS. Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Selv bygger jeg snart en HTPC i et OrigenAE M10-kabinett, og kommer til å bruke Archlinux som OS. Det var eit deilig kabinett :O Her er link til den nyetråden eg lagde angåande kjøp av skjermkort til HTPCen. Her er det og liste over alle komponentane, er usikker på skjermkort (derfor lagde eg tråden ). Eg veit kabinettet ikkje er spesiellt lekkert, men vurderer å gøyme det bak TVen eller liknande Kom gjerne med innspel på kabinettet eller noke anna av det ny oppsettet Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg mener HTPC burde se ut som en hifi-komponent, og ikke som en vanlig desktop-maskin. Det Pype-kabinettet var grusomt Ikke noe problem å koble seg på en SMB/CIFS-share via linux. Om du går for linux så må du være oppsatt og villig til å læe, og bruke tid til å få det opp som du ønsker det. Selv bygger jeg snart en HTPC i et OrigenAE M10-kabinett, og kommer til å bruke Archlinux som OS. Joa flott kabinett det, holdt på å bygge en HTPC i den selv. Men syntes 3500kr++ ble i drøyeste laget og scrappa det kabinettet :-S Frank Lenke til kommentar
pal.carlsen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Skal du spille av Blu-Ray plater? Hvis så er det vel kun windows som støtter dette pt? I allefall nogenlunde offisielt såvidt jeg vet. Hvis ikke ville jeg gått for f.eks OpenELEC. Spesiallaget linux distribusjon for mediesentre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå