tommyb Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Begynner å bli sånn at Google vet mer om meg enn jeg gjør selv. Holder meg unna denne. Lenke til kommentar
tickinghd Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Så lenge Google+ er adskilt fra de andre tjenestene til Google så virker det lovende for min del. Jeg vil helst slippe å se at hvem jeg kommuniserer med fra gmail deles med tilfeldige kontakter slik det skjedde når Google aktiverte Google Buzz. Det er ikke noe trivelig å logge inn en dag å oppdage at en av kontaktene har tatt en privat disputt og delt det på Buzz. Det skjedde med meg. Under sånne omstendigheter mister man fort tilliten til det Google gjør. Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Kall meg gjerne dum og må ha det i teskje form. Kommer dette til å gjelde vanlig gmail kontoer også? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Nei, det gjelder kun tjenester som er avhengige av en Google Profile, noe GMail ikke er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå