DonKnaus Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Denne skal sikkert i programvare eller forbruk eller no sånt, men bare lurer. Skal bytte fra Spotify Premium til Wimp(lurt valg?). Og jeg er helt avhengig av offline play list til androidmobilen min og jeg ipoden min og. Derfor lurer jeg på om det er offlinemode og hvis: hvor mange offlinemobiler kan jeg bruke på en gang? Til slutt: Er det noen måte til å imigrer playlists fra spotify til wimp...er lissom 1500 sanger og orker ikke legge inn alle på nytt :s Taaakk <3 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Offline av låter går fint, samt spotify spillelister. http://wimp.no/site/web3/view.ftl?page=playlist_import Lenke til kommentar
DonKnaus Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 men hvor mange offline playlists kan jeg ha...hvis det er en begrensning? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Aner ikke, men hva skal du med 1500sanger samtidig? Lenke til kommentar
DonKnaus Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 er litt allsidig når det kommer til musikk... går i alt fra dubstep til metal men skal prøve wimp i hvertfall...takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå