eriknor Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Drøbak torg Bildet er fjernet. Beskrivelse: Klikk på "Link", Klikk deretter en gang til og se detaljene fra idylliske Drøbak. Link til bildesiden Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 oj, fikk ikke endret dette bildet. Se det gjerne i full størrelse. Jammen har noen personer kommet med på flere eksponeringer. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Linken under "Endre bildet" fungerer ikke. Jeg kom imidlertid inn via "Min konto". Da jeg skal endre bakgrunnsfarge, er det bare 7 farger fra høyre som har link. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hvilket operativsystem/nettleser bruker du? Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Hvilket operativsystem/nettleser bruker du? Jeg bruker Firefox 5.0. En PC med Windows Vista og en med Windows XP. Dette er imidlertid noe som gjelder kun dette ene bildet. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hei igjen Det var ikke nettleseren din som var problemet. Vi måtte gjøre en justeirng siden bildet er så smalt. Nå skal det fungere Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Hei igjen Det var ikke nettleseren din som var problemet. Vi måtte gjøre en justeirng siden bildet er så smalt. Nå skal det fungere thx, regn med enda smalere bilder Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 I grunnen litt merkelig at ikke PS klarte å fikse det med at samme person er blitt med to ganger. Men ut fra hva jeg har lest og de tutorials jeg har lest, så er i alle fall CS5 god på å korrigere vertikale bevegelser, men ikke så god på horrisontale. Men når alt dette er sagt. så er dette et veldig bra bilde med god eksponering og et "travelt" komp (hvis det er noe som heter det. Hvis ikke så fant jeg det opp akkurat nå Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 I grunnen litt merkelig at ikke PS klarte å fikse det med at samme person er blitt med to ganger. Men ut fra hva jeg har lest og de tutorials jeg har lest, så er i alle fall CS5 god på å korrigere vertikale bevegelser, men ikke så god på horrisontale. Men når alt dette er sagt. så er dette et veldig bra bilde med god eksponering og et "travelt" komp (hvis det er noe som heter det. Hvis ikke så fant jeg det opp akkurat nå Takk for kommentaren. Dette ble gjort i en periode jeg var i en sterk panoramarus. Kunne nok selv ha klonet vekk personene, men da "stitchingen" virket bra, var jeg fornøyd og glemte ytterligere etterbehandling. ....men PS bruker jeg ikke, neida Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 spændende at gå på opdagelse i bildet, flot panoramabilde, det er muligt for andre at kopiere det Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 ....men PS bruker jeg ikke, neida Hva, ikke PS ....er det mulig :D Kan jeg spørre om hvilke redigeringsprogram du bruker? Og hvordan lager du panoramabilder? "Limer" du dem sammen manuelt?? Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 hehe, nei ikke manuell liming. Til redigering bruker jeg stort sett NikonNX og PaintshopPro. Har kjøpt Lightroom nå og vil nok prøve det en del etterhvert. Problemet er at det suger litt mye ressurser av PC'en som ikke er helt ung lenger. Til å sette sammen panoramabildene bruker jeg et enkelt program som heter Serif PanoramaPlus. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Mange kloninger her;) Men det ble et flott oversiktsbilde med mange detaljer. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Flott bilde jeg ble nesten litt bekymret for at jeg selv skulle vært med på bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg