Gå til innhold

GPS navigering på Android uten nettforbindelse?

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter et GPS program til min HTC Sensation hvor man kan lagre kartene på forhånd på telefonen.

Skal kun brukes i Norge, men der jeg skal kjøre er det ofte hverken telefon eller internettforbindelse.

Om det koster penger er det ikke så nøye, men fint om programmet har noen dager man kan teste før man bestemmer seg for om det er verdt pengene.

Noen som har noen gode anbefalinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo alltids starte med locations som følger med telefonen. I utg.punktet. kun offline kart, men navi kan kjøpes for perioder, eller permanent. Tror den ble testet av amobil med gode skussmål.

Endret av teitur
Lenke til kommentar

Har sett på Locations her tidligere, men skjønner meg ikke helt på det.

Det sier når jeg velger navigasjon at jeg trenger å kjøpe kartet for Norge, men når jeg trykker på Norge så får jeg bare spørsmål om jeg vil slette det ?

Får heller ingen informasjon om pris, og som sagt skulle jeg gjerne testet det før kjøp om mulig.

Edit: Fant pris og hvor man kjøpte lisens her nå :)

Så dette fungerer altså som en kurant bil gps uten at jeg har nett mens jeg kjører??

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Har ikke prøvd navigasjonen selv, men kan bekrefte at kart og gps fungerer offline. Route 66 som leverer tjenesten ble vel brukt på Nokiatelefoner tidligere (noen får korrigere meg hvis jeg tar feil).

Ellers finnes det alternativer i Navigon, sygic og copilot, og muligens flere, men sjekk i tilfelle om de fungerer med oppløsningen på Sensation. Mulig noen av disse også har gratis testperiode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...