SuperSjantis Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg tenker å kjøpe en SSD for å ha W7 64bit på , + en del andre programmer. Jeg skulle egentlig bestille denne disken, men fikk for 10 min. siden vite at jeg får et gavekort på 1000,- hos dustinhome i bursdagsgave Dustinhome har ikke denne disken i sitt sortiment, så jeg må derfor finne en annen SSD. Jeg har en 500GB disk som jeg har alt av media og spill på, og kommer da til å ha OS'et pluss de programmene jeg bruker ofte på SSD'en. Jeg har sett litt på disse 3 diskene: OCZ Vertex 60GB, Corsair Force 60GB, OCZ Agility 60GB. Den nr. 3 er jo på kampanje, og specsa ser jo bra ut. Jeg ser at les/skrive-hastighet varierer voldsomt :S Vil høy hastighet påvirke levetiden noe særlig? Kan noen hjelpe meg å velge rett SSD? Det trenger absolutt ikke å være en av de 3, så lenge prisen holder seg under 1k Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Agility 3 er raskest, Vertex 2 og Force er like raske. EDIT: rett under din post finner jeg: Utholdenhetstest av Crucial M4 64GB Med tanke på at den har skrevet over 35TiB med data (noe du ikke kommer til å komme i nærheten av selv om du skriver 20GB hver dag i fem år) og fortsatt kjører avgårde med samme hastighet som ut av fabrikken. Alle SSDer er laget for å vare såpass lenge i dag. Endret 6. juli 2011 av arni90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå