Gunfreak Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 kjøpte og lasta ned spillet i dag på steam men etter 5-10 minutter bare slår hele pcen seg av. Dette har skjedd to ganger nå, begge gangene jeg prøvde det. Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Sikker på at dette har noe med spillet å gjøre? Kan være noe med generelt pcen også. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Skjer bare når jeg spiller dette spillet. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Oppdater skjermkortdriverne før du gjør noe annet. Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 har du stor nok strømforsyning? Call of pripyat er et krevende spill. Selv trekker maskinen min 970 watt når jeg kjører Pripyat. *sjekket for mindre enn 4 minutter siden* Lenke til kommentar
PaulGD Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Sjekk temperaturer på maskinvaren da du spiller (ha de programmene på annen skjerm). Hørtes ut som at den overheater. Ellers kan du prøve en trolig ubrukelig løsning. Du kan lage shutdown -a batch, som kjører kommandoen hele tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå