thres93 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Er det mulig i kjøpe noen bøker uten å bli forspliktet i ett år? Så jeg slipper å få all nyhetsbrev og reklamedritt? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Nei, men hva er problemet? Du får epost-påminnelse og du får med et gavekort i det du blir medlem... Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Men siden jeg er bindet i ett år. Må jeg ikke kjøpe "billige" deals og pakkepriser som resten av bindingsscammer foregår? Jeg har lyst på 4 bøker og thats it. Vil ikke holde på å betale på my annet rart. Endret 6. juli 2011 av thres93 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Nei, men du må huske å si nei til X antall bøker i løpet av det året før du melder deg ut. Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 stress for 4 bøker.. Men men.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hvis det er nye bøker og du er heldig så er det jo mulig du får dem nesten gratis hvis du får lov å bruke gavekortet på dem Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg bruker heller bokkilden.no, vil ikke melde meg inn i en klubb 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå