Kåre S. Pedersen Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Sykkeltid Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Et godt bilde, Kåre - men føler meg ikke helt komfortabel med komposisjonen i og med at du har valgt så mye forgrunn og at den krever litt for mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Kåre S. Pedersen Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Artig, vi har kommentert hverandres bilder helt på likt ... hehe Takk for innspillet ditt til bildet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 He he, vi er med andre ord synkrone:)) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg kan være enig at forgrunnen ble litt dominerende. Men samtidig så bygger den opp miljøet før vi ser syklisten. Lenke til kommentar
Kåre S. Pedersen Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Tomsi42: Takk for innspillet ditt. Du funderer dette svært likt mine egne, og hvor jeg prøver å løfte fram et "nivå" som gir et snev av 3-d til det øvrige, og til slutt krydre med en syklist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg