Gå til innhold

Ikke synk mellom passord på diskusjon og digit


Anbefalte innlegg

Jeg skulle akkurat til å logge meg inn på digit.no for første gang, prøvde med både brukernavn og e-post med gjeldende passord, dette feilet.

Prøvde så å opprette konto, fikk da beskjed om at den allerede eksisterte.

 

Prøvde da mitt 2-3 måneder gamle passord på diskusjon.no, kom da inn.

Skal/burde det ikke være synkroniserte passord?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, vi skal se på det i morgen! :) Du får slå ihjel litt tid ved å kommentere noen bilder så lenge ;)

Er ikke verdens undergang akkurat heller da, jeg kommer jo inn nå :D

 

Eller så tror jeg det burde fungere andre veien, jeg er ikke akkurat den mest habile fotografen :blush:

Lenke til kommentar

Hvis jeg går inn på Digit.no for og se på bilder fra en link her på forumet står jeg oppført der som innlogget, men har ikke prøvd og legge inn bilder ennå så vet ikke om jeg må logge inn på nytt.

 

Hadde det vært mulig og få til en direkte link til bildedelen i Digit, foreksempel øverst her i forumet "Akam.no" ?

 

Edit:

Ser nå at jeg er innlogget som en Akam-bruker når jeg klikker meg inn for og se på bilder, må logge meg inn på nytt hvis jeg skal legge inn bilder på Digit.no.

Brukte e-post/passord uten problemer, kanskje problemene oppstår hvis man har byttet e-post/passord en eller annen gang.

 

Litt rart at man må logge seg inn på nytt, men logger jeg meg ut fra Digit så blir jeg automatisk logget ut fra Akam også.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Jeg prøvde også å kikke inn på demoen. Så at jeg var innlogget som diskusjon.no bruker, men det var ikke mulig å legge inn bilde. Når jeg prøvde å logge meg inn med e-post og passordet så fikk jeg opp at det var feil passord. Jeg har aldri endret passordet på diskusjon.no, så det er ikke noen gamle passord jeg kan prøve med.

Lenke til kommentar

Vi har hatt noen problemer med å synke tilgangene for diskusjon.no, og la nylig inn en fiks for dette. Den har imidlertidig ikke tilbakevirkende effekt..

 

Da blir løsningen nå å bytte passord. Etterpå kan dere bytte tilbake dersom dere ønsker det :)

 

Husk også at dere må logge inn med e-post, og ikke brukernavn..

Lenke til kommentar

Litt problemer med å logge inn igjen i demoversjonen igjen etter at jeg hadde logget ut. Etter flere forsøk og litt frem og tilbake, gikk det plutselig igjen. Brukte samme passord hele tiden. Er det noen problemer med å logge inn på flere browsere og/eller flere maskiner samtidig?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...