Dødskalkunen Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Hei, Vil dele traileren til kortfilmen Restaurant som jeg har regissert. Synopsis: Benny, en ung kokkelærling havner i en pengekonflikt med en høytstående selger. Konflikten fører til en maktkamp mellom to bransjer. Benny ser ingen annen utvei enn å konfrontere selgeren med et tilbud som står høyere enn penger. http://www.facebook.com/pages/Restaurant-Kortfilm-2011/197647980268259 Kom gjerne med tilbakemeldinger. Settes pris på Endret 2. oktober 2011 av Dødskalkunen Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Fantastisk bra egentlig! Klapp for deg! Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Takker! Gikk litt fort i svingene da jeg opprettett tråden. Har nå oppdatert med synopsis. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Første post er oppdatert med trailer. Setter pris på tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg synes traileren virket helt grei, men synes det er merkelig at du har laget en trailer, til en kortfilm. Hvor lang er kortfilmen egentlig? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Den grenser vel mot novellefilm. Lengden er 26 minutter. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Da ga det mer mening Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Noen som har noe å tilføye? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 *bump* Laster forresten filmen opp på internett i morgen, legger den sannsynligvis ut her da. Flere tilbakemeldinger? Lenke til kommentar
tole Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Kameraføring, klipp, lys og musikk-atmosfære funka veldig bra. Hvis jeg skulle pirke på noe; Bossen virka litt for fløtepus for å være troverdig i forhold til slik jeg kjenner sjangeren. Dialoginnlevelsen og skuespillet til dealeren vi først hører stemmen til virker litt uinspirert. Til å være i såpass mye trøbbel oppfatter jeg han som i nesten stoisk ro. Jeg synes han trenger å være litt mer i kontakt med følelsen og få det til å virke mer troverdig. Litt mer nerve. Men til å være relativ uerfarne skuespillere så gjør de vel en ok jobb. Det å tørre å vise følelser er en bøyg å komme over, så det tar tid og trening, og ikke minst oppmuntring. Gleder meg til å se hele når du legger den ut. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Takker for tilbakemelding! Kan være enig i det du sier om denne karakteren. Har opprettet tråd for filmen som kan sees her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1387600 Håper på tilbakemelding fra deg der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå