derp Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hallo! Jeg installerte NVDIA oppdateringer idag, for det kunne være løsningen til et problem jeg har med et spill. Det fungerte ikke, men istedenfor ødla det for noen andre spill jeg har. (Crash når jeg minimizer, svart skjerm etc etc). Da jeg forsto oppdateringene fungerte, prøvde jeg på nytt, men intet hell. Derfor lurer jeg på hvordan jeg kan tilbakestille Windows til igår eller noe! Har googla en del, men finner ingenting nyttig. Jeg har: Windows 7 - 64bit Takk for alle svar! Lenke til kommentar
thomit Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Hvis du har gjenopprettingspunkt, så er det en smal sak. Kontrollpanel - Gjenoppretting (tror jeg - jeg har engelskspråklig Windows, hos meg heter det Recovery.) Men du kan også gå til Enhetsbehandling, og rulle tilbake skjermkortdriveren til den som var før. Endret 6. juli 2011 av thomit Lenke til kommentar
myhken Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Er du heldig så er det noen gjenoppretningspunkter som ikke er så gamle. Gå inn på Kontrollpanel --> System og Sikkerhet og så kan du se på bildene hva du gjør videre: Endret 6. juli 2011 av myhken Lenke til kommentar
thomit Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Bildelenkene dine funker ikke, myhken. Edit: Ops, nå gjør de Endret 6. juli 2011 av thomit 1 Lenke til kommentar
derp Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Der har vi den! Takk til dere begge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå