igxx Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 for et bare uker siden kjøpe jeg meg: pc-en min uten SSD osv:P men så lurer jeg på hvor mye jeg kan gjøre på pcen? kan jeg eks sette inn 2 minne brikker? (RAM BRIKKER) slik at jeg får 8 eller 10 gb? bytte ut skjermkortet? sette inne en ekstra vifte og evt sette inn en SSD ? Hva kan jeg gjøre og ikke gjøre? Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Er det ikke bare å sette de inn da? Jeg skjønner ikke helt hvor problemet er her. Kan du utdype deg mer? Lenke til kommentar
War Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Du kan sette inn alt du vil og endre på alt du vil. Skulle en del feile innen de årene du har på deg så kan du sende inn kun den og få ny. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg tenker på om Garantien på 3 år forsvinner? Lenke til kommentar
War Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Nei det gjør den ikke, bare på enkeltdeler som du demonterer når det står klistremerke over skruen som sier stopp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå