Imjustmyself Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hei! For omtrent et år siden kjøpte jeg meg et grafikkort på komplett: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=597844 Dette kortet har pr idag begynt å streike, og jeg har planer om å returnere det. Spørsmålet er som følger: Komplett selger ikke dette produktet lenger, har kun noen demovarer til salgs. Om jeg ikke får et nytt kort i erstatning, vil jeg da få tilbakebetalt den summen av penger som jeg gav for kortet for et år siden? Den var priset rundt 2500,- i Juni i fjor, og ligger på under 1500,- idag. Takker for svar : ) Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Komplett kan ikke gi deg noen garanti på hvor lenge produktet vil holde. XFX er de som gir deg garantien, så send heller en mail til dem. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Tror du må regne med å få et annet skjermkort hvis du ikke er heldig. Ville da hørt med komplett, men jeg antar de fleste ønsker å bytte. Men hvis du betaler mellomlegget for et dyre skjermkort kan komplett muligens gå med på det. Lenke til kommentar
Imjustmyself Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Komplett kan ikke gi deg noen garanti på hvor lenge produktet vil holde. XFX er de som gir deg garantien, så send heller en mail til dem. Vil ikke Komplett fungere som et slags mellomledd? Jeg vil vel tro at jeg kan henvende meg til komplett om produktet streiker. Et år igjen på garantien har jeg også. Tror du må regne med å få et annet skjermkort hvis du ikke er heldig. Ville da hørt med komplett, men jeg antar de fleste ønsker å bytte. Men hvis du betaler mellomlegget for et dyre skjermkort kan komplett muligens gå med på det. Helt okei om jeg får en erstatning bare, men det er kanskje mulig at jeg får et 6870 istedenfor? Med tanke på ytelse og pris er vel det kanskje like greit for komplett (og meg), med mindre de har en del 5850-kort liggende usolgt, da. Men i grunn, om de ikke har muligheten til å erstatte kortet mitt, har jeg rett til å be om å få refundert de pengene jeg betalte for kortet? Har jeg på en måte rett til å være sær og avvise et eventuelt annet kort i samme klasse og be om full erstatning dersom de ikke kan erstatte akkurat det kortet? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Vil ikke Komplett fungere som et slags mellomledd? Jeg vil vel tro at jeg kan henvende meg til komplett om produktet streiker. Et år igjen på garantien har jeg også. Komplett vil nok fungere som et mellomledd, ved at de sender kortet videre til xfx. Om du vil ha et nytt grafikkkort så fort som mulig, er nok det beste å sende det inn dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå