voidDraw() Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Jeg ønsker meg å kunne se DVB-C TV sendinger på pcen. Gjerne også å kunne ta opp disse tv sendingene, men hvordan er dette mulig? Hvilket utstyr vil jeg trenge? Vil jeg kunne se i HD? Utstyret kan gjerne koste penger. Har GET grunnpakken. mvh MB Endret 16. juli 2011 av MarB Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 GET er vel kun tilgjengelig via kabel og ikke luft så da snakker vi vel egentlig DVB-C gjør vi ikke ? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Var det jeg egentlig mente ja Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Det er visstnok mulig, men det er krevende å få til. I fjor ble det lagt ut en beskrivelse på avforum.no. Han hadde kombinert diverse utstyr, programvare og spesiell kunnskap. http://avforum.no/forum/digitalt-bakkenett-kabel-tv/98732-guide-get-kabel-windows-mediacenter.html Den beskrivelsen ble fjernet etter kort tid. Tror ikke Get tillater slikt. Dermed kan heller ikke vi ha slike beskrivelser. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Den er kjedelig. Hva med Canal Digital da? De tillater jo IDTV vet jeg. Ettersom jeg mangler TV der vi har CD, så kan jeg jo bare slå til på en TV støtter dette. Hva med denne[/url TVen, vil jeg kunne ta opp tv sendinga direkte til minnepenn eller må jeg ha en mye mer avansert tv for det? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Er ingen ekspert på dette. Men så vidt jeg vet vil opptak til minnepenn ikke bety at du kan lese det ut til en PC. Filen er kodet på et vis. Tror dette er noe alle leverandører har til felles, de vil ikke at innholdet skal kunne lagres til lesbare filer. Det vil jo gjøre det alfor enkelt for fildeling. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Okei..da er jo litt av hensikten borte Takk så mye for hjelpen!..skal sjekke avforum for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå