Quote Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Lykke til med å bevise at Hitler aldri eksisterte. Bevis at han eksisterte da. Historiebøkene kan man ikke stole på, de er skrevet av krigens vinnere Konspirasjonsteoretikere kontrollerer hele internettet, spesielt Wikipedia og kilder som kan virke troverdige. Hitler er en konspirasjon, utarbeidet og laget av konspirasjonsteoretikere. They're everywhere!! 1 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Iogmed at holocaust er fabrikert av jødene må det være minst like sannsynlig at myten Adolf Hitler er det også. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hvilket betyr at GfEs idol er en jødisk kreasjon Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hitler, en simpel golem. Akk, hvorfor må GfE ha meg på ignore ... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 For å gjøre livet ditt enklere? Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=DC3fCQ59pHw Mannen de kaller djevelen. Slike filmer får du ikke se av establisementet. Med Engelsk tekst. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Slike filmer får du ikke se av establisementet. Så hvorfor ligger den fritt og åpent på YouTube? Geir 4 Lenke til kommentar
stalagmitt Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Selv om man ser bort i fra jødehatet - hva annet BRA for verden gjorde han? Ingenting. Jeg er liberalist, og tar avstand fra kollektivisme og statlig styring. Ser ingen grunn til å sympatisere med Hitler, selv om man ser bort i fra Holocaust. Helt enig, men det er en kjensgjerning at nordmenn flest trykker store deler av Hitlers sosialistiske politikk til sitt bryst den dag i dag. Han dro i gang mange ting som blir sett på som "forbilder" senere i dag, f.eks røyeforbud på offentlige biblioteker, mange fornuftige regulering, samt at de tvang industrien tilbake til å produsere. Nazistene ble til syvende og sist er demonisert til det punktet hvor det blir latterlig. Det er riktig. Nazistene og dagens nordmenn deler mye av det samme tankegodset. Det er godt du er villig til å innrømme dette. Personlig tar jeg avstand fra alt nazistene stod for. Er du virkelig bedre enn en mann av sin tid? Ja. Jeg er liberalist (ca 1 av 5000 nordmenn), og det er omtrent så lite "av min tid" som det er mulig å bli. Endret 19. juli 2011 av stalagmitt Lenke til kommentar
stalagmitt Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Vis du har sjansen til å stjele noe du vil ha, og du er 200% sikker på at ingen ser deg, og at det ikke får konsekvenser, ville du da ha stjålet? Stjeling har alltid konsekvenser. Også når du ikke blir tatt. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Slike filmer får du ikke se av establisementet. Så hvorfor ligger den fritt og åpent på YouTube? Geir Forskjell på youtube og discovery. Lenke til kommentar
stalagmitt Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 La meg spørre deg, Gutten: Har du aldri spurt deg selv hva det kan være som gjør at du og Hitler er så enige om det aller meste? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Slike filmer får du ikke se av establisementet. Så hvorfor ligger den fritt og åpent på YouTube? Geir Forskjell på youtube og discovery. Er ikke Google eid av jødene da? Google eier jo Youtube. 4 Lenke til kommentar
stalagmitt Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Folk har alltid diktet opp sagn og myter for å forklare ting de ikke forstår. Konspirasjonsteorier har blitt den moderne religionen. Før i tiden skyldte man på værgudene og mangel på ofringer da det oppstod tørke og sultkatastrofer. I dag skylder man på jødiske konspirasjoner. Jødene har vært for egoistiske: de har ikke ofret seg nok for fellesskapet. Endret 19. juli 2011 av stalagmitt Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Ja, og mye av det som legges ut på youtube blir også slettet, men om de skulle utføre en omfattende sensur så ville det tale i mot dem. Det er også mye som tyder på at antallet visninger på enkelte videoer blir holdt kunstig lavt. Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Teoriene til GfE og hans likesinnede henger ikke på greip. De er ikke en gang i samme fylke som et greip. Hvordan de rasjonaliserer seg fram til at YouTube er en akseptabel kilde, mens Wikipedia er fullstendig jødestyrt er hysteriskt morsomt, hadde det ikke vært så åpenbart patologiskt. Lenke til kommentar
stalagmitt Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Gutten og hans likesinnede forklarer den minste ting som skjer i verden med onde, egoistiske, jødiske konspirasjoner. Politiske valg, kriger, sultkatastrofer, you name it. Selv når nabokatten gjør fra seg på trappoppgangen deres forklares det med Rothschild, Bilderberg og NWO. Det er alltid en ond, egoistisk jøde bak teppet som trekker i snorene. Hvis vi bare kunne gjøre opprør mot jødene, da ville alle verdens problemer bli løst. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Den tyske ørnen er fønixen som konsumerte seg selv i flammer og har som gudegitt skjebne å forbigå sin tidligere storhet og forandre verden. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hitler, en simpel golem. Akk, hvorfor må GfE ha meg på ignore ... Samme grunn som meg: du stiller for vanskelige spørsmål. ------ Men, vi er virkelig nødt til å komme til bunns i denne myten om at jødene styrer media. Dette er en gjengganger i ALLE tråder.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Vent litt... En ørn er en fønix? Det er to forskjellige dyr, kamerat! Dessuten er den tyske ørnen direkte arvet fra den romerske Agila fra 2000 år tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå