Ben Dover Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg har søkt på www.google.com etter sideband addressing, Sitat: "sideband addressing- A feature of AGP. Sideband addressing provides additional channels for transmitting data requests between the graphics processor and the system." Ok, høres bra ut, men bør den enables? Jeg har FX5800U på A7N8XDX. Søkte her på forum; fant ikke ut annet enn at det kan føre til ustabilitet Lenke til kommentar
Chief Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Er vel for så vidt bare å prøve. Test med 3DMark før og etter, og kjør litt SiSoft Sandra Burn-In for å se om det er ustabilt. Jeg ville ha testet det iallfall. Høres positivt ut iallfall -Chief- Lenke til kommentar
Chief Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 BTW du har for stor Avatar. Skal være 50x50, du har 64x64! Avaterer skal ikke overstige 50*50 pixler, 6kb, animert eller være av støtende materiale. Bruker kan bli tatt fra muligheten til å vise avatar etter brudd på dette. Det er ikke tillatt med noen form for bilder i signatur, signatur skal begrenses i fysisk størrelse. Bruk [ size=9 ] [ /size ] for å gjøre den mindre. Regner med du ikke ønsker å få advarsel fra moddis på dette. Det er jo unødvendig. -Chief- Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Ok, avatar fjernet :wink: Prøvde 3dmark2003 (build330) ingen endring, 5518 points. (etter Simen1`s avsløring har jeg ingen tro på programmet, men ) Vil forsette å kjøre sideband addressing enabled noen dager for å sjekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå