Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Gavetips til Dåp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han SKAL då ikkje gje noko som helst, for gåver er ikkje plikt, og er det plikt er det ikkje gåve... Kva han ynskjer å gje må han avgjera sjølv, og han har då signalisert litt.

Kva alder gjeld ellers dette, er det eit spedbarn, ein eldre barn, ein ungdom eller ein vaksen som vert døypt? Det er jo slett ikkje berre spedbarn som vert døypte, men om det no er ein slik dåp: Forsylva etui til dåpsattesten, fotorame i sylv med dåpsdagen inngravert, barnebestikk eller -krus med dåpsdagen inngravert og liknande er då mykje nytta gåver. Til større barn/ungdom/vaksne vil eg seia at det som høver aller best (og serleg frå foreldre/besteforeldra) er ein Bibel i skinnbind og med dåpsdagen (og kanskje ei helsing?) prenta med "sylv" eller "gull" i skinnet. Evt saman med eit Bibeletui.

Lenke til kommentar

Han SKAL då ikkje gje noko som helst, for gåver er ikkje plikt, og er det plikt er det ikkje gåve... Kva han ynskjer å gje må han avgjera sjølv, og han har då signalisert litt.

Kva alder gjeld ellers dette, er det eit spedbarn, ein eldre barn, ein ungdom eller ein vaksen som vert døypt? Det er jo slett ikkje berre spedbarn som vert døypte, men om det no er ein slik dåp: Forsylva etui til dåpsattesten, fotorame i sylv med dåpsdagen inngravert, barnebestikk eller -krus med dåpsdagen inngravert og liknande er då mykje nytta gåver. Til større barn/ungdom/vaksne vil eg seia at det som høver aller best (og serleg frå foreldre/besteforeldra) er ein Bibel i skinnbind og med dåpsdagen (og kanskje ei helsing?) prenta med "sylv" eller "gull" i skinnet. Evt saman med eit Bibeletui.

et spedbarn skal døpe seg :) Så man må ikke gi gave altså?

Lenke til kommentar

et spedbarn skal døpe seg :)

Nei, DET skal det i alle høve ikkje - for det greier slett ikkje spedbarn. Etter mi meining skal dei no ikkje døypast heller, men då var me visst over på teologisk debatt :).

Så man må ikke gi gave altså?

Eg har då ennå aldri - etter at eg kom til medviten alder i alle høve - gjeve noko gåve av di eg MÅ. Derimot har eg ofte hug til å gje ei. Noko eg trur du og har her. Er vel alltid gildt for ein bestefar med eit barnebarn, så til lukke med barnebarnet :).

Lenke til kommentar

Man er aldri tvunget til å gi en gave, men man kan nesten se på det som en plikt fra bestefar.

Hvor mye for, og hva, varierer veldig. Jeg har sett tilfeller der bestemor slo seg sammen med en onkel og tante og gav ett smykke for under 200,-. Jeg har også sett og hørt om besteforeldre som har gitt flere tusen kroner, men da inn på en konto barnet ikke får tilgang på før en viss alder (ofte 18). Man må med andre ord se ann litt. Hva er normalt innad i familien når det kommer til gaver? Er det snakk om å gi folk en liten oppmerksomhet på viktige dager, eller er det snakk om å dra frem spandererbuksene ved hver minste anledning?

Men som han over meg sa, inngraverte ting er en stor greie. Rammer, små smykkeskrin, sånne runde skrinlignende greier til dåpsattest, osv. Jeg vet også at bestikk er en greie, men det er jo kun om man vil innlede en tradisjon. Fordelen er jo at man slipper så veldig før bursdager og jul ol. Gir en skje nå, en gaffel da, og kniv en annen gang. Frem til settet er komplett.

Lenke til kommentar

Kjøpte noen bøker til min nevø sin dåp :) Dette er noe han forhåpentligvis får bruk for i oppveksten. Tror de heter noe sånt som "den store eventyrboka" , "Den stora nattafortellingsboka" . Husker ikke helt, men dette er en serie med flere bøker i. Tror de er ganske populær. Grei gave til under 1000 kr :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...