Xanitra Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 spiller sammen med en kompis av meg på ladder 2vs2. Vi må gi oss av og til for han ser ikke alltid krystallene på skjermen. Hva kan dette skyldes å hva kan en evt løsning være? Han sier selv han har de seneste driverne til sitt grafikk kort. Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Kan jo prøve å oppgradere driverne til skjermkortet hvis de ikke er de nyeste. Ellers kan det jo være at skjermoppløsninga ikke er riktig. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Kan jo prøve å oppgradere driverne til skjermkortet hvis de ikke er de nyeste. Men ja, høres ut som at det kan være oppløsning eller kanskje windowed mode er litt kødden om han spiller med det. Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Det virket da som en veldig smart ting å gjøre når han visste at de ikke var de nyeste Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Han sier selv han har de seneste driverne til sitt grafikk kort. Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Edit: Jeg klarte å lese at han IKKE hadde de nyeste driverne hele tiden. Lurer på om jeg har dysleksi. "facepalm" Endret 6. juli 2011 av sarsi9 Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Be han om og prøve og skru ned oppløsningen og eventuelt spille i Fullscreen vist han har windowed mode på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå