HellFire- Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg lurte på hva folket synest om http://guidewebpro.net .. Er du innterrisert i php/mysq/asp osv så er dette siden for deg! Siden er egentli ganske ny og vi driver fortsatt og lager en del ting til siden. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Sweet. Vi trenger alltid flere slike sider. Men jeg anbefaler at dere dropper "Eksempler" under PHP og lager en "Guider" istedenfor hvor dere legger ved alt det, pluss en del nybegynner-guider osv. Har nemlig funnet frem til at det, per i dag, ikke eksisterer en eneste skikkelig god, norsk PHP guide som dekker nok kapitler. Når jeg skulle lære meg det måtte jeg innom rundt 10-15 forskjellige sider. ITPro sin er jo håpløs for eksempel. IKke en newbie i heel verden ville fattet noe av den der på egenhånd. Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Sweet. Vi trenger alltid flere slike sider. Men jeg anbefaler at dere dropper "Eksempler" under PHP og lager en "Guider" istedenfor hvor dere legger ved alt det, pluss en del nybegynner-guider osv. Vi kommer til og beholde Eksempler men til gjengjeld kommer jo "Legg til Artikler systemet" ett litt mer avansert system enn de andre på siden. En skikkelig nybegynner guide hadde vert kjekt og hatt! Synd at jeg er ganske newbie sjøl Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 VELDIG bra side. Masse nyttig. Tips: Førsteprioriter PHP. Flest som er ute etter php scripts. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Og den siden har du vel ikke laget selv heller vel? Gir ikke et spesielt bra inntryk forresten. Men du kan jo veie opp for det ved å linke til der du fikk siden fra og lage en guide, norsk, veldig god, om hvordan sette opp siden...? (Og beklager hvis du faktisk HAR lagd den selv, men jeg mener å ha sett noe prikk likt flere ganger før ) Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Og den siden har du vel ikke laget selv heller vel? Gir ikke et spesielt bra inntryk forresten. Men du kan jo veie opp for det ved å linke til der du fikk siden fra og lage en guide, norsk, veldig god, om hvordan sette opp siden...? (Og beklager hvis du faktisk HAR lagd den selv, men jeg mener å ha sett noe prikk likt flere ganger før ) Jeg har ikke kodet cms system nei. Jeg har heller ikke designet siden. Wafer som har tatt seg av den delen. Jeg har bare lage litt på den siden der. Siden er ikke noe ripoff av noe slag. Er bare at det begynner og bli en del slike sider ute på nettet.. Og alle kan jo ikke være helt forskjellig. Med tanke på oppsett. Og cms systemet. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Bookmarks->Forums->Add page here... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå