Gå til innhold

[Løst] Du kan ha blitt et offer for programvareforfalskning ? :s

Anbefalte innlegg

Hei

For noen dager siden formaterte jeg min "Fine" gamle stasjonære pc.

Jeg instalerte det nødvedige av drivere og spill, spilte litt forskjellig og tilslutt bestemte jeg meg å prøve litt "Call of Duty: Modern Warfare 2" Jeg lastet det ned via steam og når jeg startet det fikk jeg opp denne meldingen i et lite vindu:

Windows Aero Virker ikke.

Du kan ha blitt et offer for programvareforfalskning.

Microsoft Windows eksemplaret må valideres som ekte før du kan bruke Microsoft Windows- funksjoner som farge oppsett Windows Aero, og tilknyttede visuelle elementer, og motta produkt støtte

Løs dette på internett nå

Jeg trykker på linken som får meg hit "http://www.microsoft.com/genuine/validate/"

Som virker greit i seg selv.

Jeg prøver å validere min lovlige lissens. Da kommer denne teksten opp.

Windows-valideringen ble avbrutt.

Valideringstjenesten kan ikke avgjøre om Windows-eksemplaret er ekte.

Windows-eksemplaret du kjører er ikke lenger i salg.

Og gir meg et alternativ og kjøpe Windows 7 noe som er helt uaktuelt siden jeg har en fin lisens på Vista.

Mitt OS er Vista Ultimate 32 bit. Og dette er første gang denne meldingen har kommet opp. Lissensen følgte med pc'n min når jeg kjøpte den ny fra Komplett.

Noen som veit hvordan jeg kan løse dette? Hvis det er noe info jeg har gått glipp av si i fra så skal jeg få det opp asap!

Mvh

Kristoffer Søgård

Endret av krisi-stoffer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ringe Microsoft Produktaktivering på 800 56 615. Dersom de ikke kan hjelpe deg vil de sette deg over til Teknisk Support. Vær oppmerksom på at dersom du har en OEM-lisens, og du har gjort større endringer på maskinvaren, så vil ikke lisensen din være gyldig lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...