madman88 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hei. Som overskriften sier. Jeg lurer egentlig bare på hvordan man får fjernet slik at vennene man har på facebook ikke får opp på siden sin under news at jeg har blitt venn med han og han. Er det noe mulighet for å skjule ting som dette? Isåfall så lurer jeg på hvor? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Se etter i personvernsinstillingene Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 prøvde ,men finner det ikke:S kan noen andre prøve å sjekke det ut og? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Så vidt jeg ser så kan du bare begrense innsyn i forholdsoppdateringer, altså meldinger om hvem som er din familie og hvem du er i forhold med. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Du kan vel bare slette det fra veggen din etter å ha blitt venn med personen? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg vet at når det dukker opp på profilen din, så kan du finne oppslaget på veggen; X og Y Wolff Nesse er no vener. Så kan du trykke på krysset som dukker opp (hvis du holder musa litt til høyre), og så "gjem alle nye venner" eller noe lignende. Du kan også slette innlegget. Usikker på om andre kan se det på livefeeden deres. Eneste måten jeg vet om. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 jeg gjorde dette før ja, men ene gangen prøvde jeg å trykke på det andre,at det ikke skal vises hos meg lenger og nå får jeg det ikke opp på veggen når jeg er venn med noen? hvordan få det tilbake først da? har leita og leita Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 jeg fant det men vil det da si , om jeg adder noen nå og det står på veggen min at vi er venner og jeg så tar remove post,vil det da være slik at ingen ser at jeg har blitt venn med dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå