eigan Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Så jeg skulle se etter ekstern harddisk i dag, gikk da denne veien: Data > Eksterne Komponenter > ??? Fant ikke ekstern harddisk her, men rotet meg inn på Interne Komponenter > Harddisk, for så å filtrere så man kunne se eksterne.... Kan dere få lagt inn en kategori/shortcut e.l. på Eksterne Komponenter? En ekstern harddisk er da en ekstern komponent? Takk Lenke til kommentar
reor Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hvilket operativsystem bruker du? Det vanlige for windows er utforske/min datamaskin Du vil her se de komponentene som er tilkoblet datamaskinen inklusiv ekstern hardisk. Forutsetningen er at det er installert drivere samt at windows har registrert tilkoblingen. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Dette var en da tilbakemelding til prisguide.no Hvorfor skal i skrive i "Tilbakemeldinger > Prisguide.no" om problemer med å finne noe på maskinen min? :S Så dette gjelder NETTSIDEN Takk og nei, bruker Mac jeg, durrr Lenke til kommentar
Fable Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Det var godt observert! Skal få orden på dette Done! Da har du eksterne harddisker under "eksterne komponenter" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg