Taffenh Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Har koblet min Philips LCD med HDMI til PC'n. Det blinker mellom svart og normal en gang i blandt. Sjønner ikke hvorfor:\ Tror det er noe rart med lyden også. Har en gammel Reciever som jeg brukter til PC'n, koblet til via AUX. Noen løsninger? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg har også problemer med Philips 42" LCD tv og HDMI. Det blinker, og etterhvert så mister den bilde, eller signal, og da blir det helt svart. Skjer med HDMI fra PC og HTPC. Ganske så irriterende. Har ikke samme problem når jeg kobler til en Sony 32" LCD. Lenke til kommentar
Taffenh Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Hadde flere problemer før. Det blinket en gang i ny og ne over til et rosa-cyan filter (når jeg har PC-HDMI-LCD, altså). Fant ut at skjermkortet og LCD'en hadde forskjellig Pixel-format. Nå gjenstår bare blinkingen, så er alt velstand:P Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvordan løste du de andre problemene? Lenke til kommentar
Taffenh Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Hvordan løste du de andre problemene? De er ikke løst. Dataen blinker som beskrevet. AUX'er enten dårlig, men tror heller recieveren er gått ut på dato, so to speak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå