eejlis Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg har hatt min HTC Desire i noen få mnd, men allerede begynner den å tulle litt. Jeg skulle sende en melding her om dagen, og trykker meg inn på en allerede opprettet samtale med en person og trykker på "SEND" i god tro om at den faktisk kommer til riktig person. Men etter en stund oppdager jeg at den har havnet i en samtale med en helt annen person. Personen jeg egentlig skulle sende melding til påstår at han har motatt meldingen, og når jeg leser meldingsdetaljer på den "feilsendte" meldingen, viser det seg at den faktisk har kommet rett. Men hvorfor i all verden kommer den i en helt annen samtalelogg da?? Det samme skjedde i dag når jeg skulle sende en ny melding, den ble sendt til riktig person, men havnet i helt feil samtale. Er det noen som vet hva som er problemet og hvordan det kan fikses? På forhånd takk! Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Vær heller glad for at feilen ikke er omvendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå