smort1 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Link til bildet Likte spesielt godt denne store kontrasten i farger..... fikk ideer til neste og siste temadag på gamle digit nå gitt.... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Test: Prøvde bare to forskjellige måter å få reg. kommentar på...... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Likte spesielt godt denne store kontrasten i farger..... fikk ideer til neste og siste temadag på gamle digit nå gitt.... Hyggelig at du liker bildet - det er en favoritt. Temadag? Det høres spennede ut. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Betegnelsen "negativt rom" - det var nytt for meg. Men jeg skjønner og ser hva du mener og opplever at det er et spennende konsept. Oppleves nesten som et visuelt kontrapunkt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Betegnelsen "negativt rom" - det var nytt for meg. Men jeg skjønner og ser hva du mener og opplever at det er et spennende konsept. Oppleves nesten som et visuelt kontrapunkt. Negativt rom (nå vet jeg ikke om det rett utrykk heller ) kan være veldig virkningsfullt. Litt info på wikipedia. Lenke til kommentar
Kåre S. Pedersen Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Likte dette, - en type sjanger som alltid vil være attraktivt å få på brikka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg