hvakrg Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg har i dag ett system som gir meg dobbel "lokal" backup i tillegg til online backup, det er bygget opp slik at jeg lagrer det jeg arbeider med på en 3.5" harddisk som står i en ekstern dockin stasjon, og denne blir så enveis synkronisert til filserveren. Når 3.5" er full tar jeg ut denne og flytter den til kontoret. Programmet jeg bruker for denne synkroniseringen i dag er Sync Toyog det fungerer egentlig bra, eneste ulempen er at hver gang jeg bytter ut harddisken må jeg slette og sette opp ett nytt "synkroniserings par", finnes det noen alternativer til Sync Toy hvor jeg slipper å gjøre dette hver gang jeg bytter ut disken? Ønsker å gjøre denne backup prosessen så automatisk som mulig. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 SynckBack kan dette under forutsetning at diskene har samme navn hvis jeg ikke husker feil. 1 Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Med samme navn, tenker du da på f.eks. "Nytt volum" (D:). Skal teste det ut, takk skal du ha. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Med samme navn, tenker du da på f.eks. "Nytt volum" (D:). Skal teste det ut, takk skal du ha. Ikke Volum-ID'en nei, men \BackUp feks.... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå